laupäev, 8. detsember 2012

Kes kaugel, see kallis...

VT on haige - niisiis korjasin oma kreemipotsikud kokku ja kolisin ajutiselt tagasi.

...

Olen nüüd oma naha peal ära kogenud, kui mugav on olla see lapsevanem, kes pere juurest lahkub. Ükskõik, kui palju sa mujal muretsed - iga lapse tuju või mure või hädaga seisab koheselt silmitsi ikka ainult see lapsevanem, kes kohal on. Ükskõik, kui suured on kokkulepitud alimendid (mina küll praegu tasun natuuras :D, st teen süüa ja koristan), iga väljaminekuga seotud riski kalkuleerib ikka kohalolev lapsevanem. Kusjuures enamik peab muretsema, kas alimendid tulevad sel kuul või mitte ja mis siis saab, kui ei tule. Sealjuures on laps nii rõõmus, nähes nimelt seda vanemat, keda harva näha on, ja see võib end väsinuks rabanud ja haigeks muretsenud kohalelavale lapsevanemale olla kibe alla neelata.

Aga see selleks, see on selline mõtisklus, mis meie peresse vähemalt praegu küll ei puutu. Lihtsalt märkan, et nüüd, kus mu hambahari on püsivalt mujal, olen ma alati kallis ja hea, mind on imetore näha ja mind on väga vaja. Pool aastat tagasi poleks sellist muudatust osanud küll ette näha. Siis ma nagu... pigem jäin ette... oma koristamiste ja köögi vahet sõelumistega :D Nüüd on üks suur AJEE! iga asja peale, mis ma siin ette võtan. Minul on super mõnus, aga mõtlema võtab...

Arvatavasti huvitab teist mõndagi, kuidas sujub püsiv kooselu Poisuga ;)
Kas kõik on nii tore, kui arvasin, või on ka midagi häirivat?



Ja võin teie rõõmuks :D öelda, et tõesti on kooselu käigus ilmsiks tulnud üks Poisu omadus, mis võiks olla probleem, kui ma temaga peret luua tahaks. Nimelt puudub tal võime sättida oma tulud ja kulud tasakaalu. Ta ei oska säästa, ei viitsi mäletada, et mingil kuul on mitmed sünnipäevad, tuleb maksta üüri ja elektrit ja kommunaalmakse. Palk ei ole tal regulaarne, nii et 7. kuupäeval tuleb vms. Ja nii kui raha-suts tuleb, on tal meri põlvini, rummi kõigile jne, ja siis on ta siiras hämmelduses, kuidas tema, kes ta tõesti suht palju teenib, on kord jälle 'vee ja leiva' peal. Ta on 33 ja see enam ei muutu. Kui ma üritan teda loogikaga nurka suruda, siis hakkab ta igasuguseid jutte kokku keerutama, sealjuures isegi valetama, ma kahtlustan... Et sealt ja sealt kohe tuleb raha ja juba oleks pidanud tulema ja teised on alati süüdi. Ma vaatan, et sel teemal käitub ta nagu sõltlane - varjab ja vassib - kuigi ma ei oskaks seda mingi sõltuvuse alla liigitada.
No ma ütlen, ta on alles poisu...

Natuke mulle ei meeldi ka see, et ta küll leidis soodsa ja kena korteri, aga ei teinud välja minu ainsast soovist, et see oleks kuni 20 minuti tee kaugusel VT kodust, et ma saaks iga telefonikõne peale max poole tunniga kohale lipata, arvestades, et panen ka riidesse, kammin juuksed ja heidan pilgu peeglisse. Praeguste teeoludega kõnnin VT juurde ligi tund aega ja bussipeatus ei asu ka lähedal, nii et... Ma oleks pigem nirusema üürikaga leppinud - peaasi, et lähedal...

Ja ma näen natu teise pilguga seda, et ta nii rahulikult suhtus sellesse, et tahan VT'le anda mitu kuud aega harjuda selle mõttega, et varsti ma üldse enam kodus ei ööbi: tal ehk polnud üürimiseks nagunii rahagi.

Juhtumisi tal veab, kuna minul mitte mingisuguseid muid ootusi oma edaspidisele elule pole, kui et mul oleks mõnus ja keegi hoiaks mind, ja et see toimub kohe mõlemas kodus, siis mina olen täiesti rahul.

Siiski hoiatasin teda, et kui meid üüri maksmata jätmise peale ükskord välja visatakse, siis lähen Mehe juurde tagasi ja jäängi sinna, ja ükski selgituslugu mind ümber mõtlema ei pane.
Muide, ma pole kindel, kas see talle kohale jõudis.
Kuid seni on mind 'vanas kodus' nii hästi vastu võetud - nagu ma teeksin neile teene oma tuleku ja toimetustega -, et ma ei pabista selle variandi pärast ka. Isegi tore oleks :D... Ja Poisuga elada on ka tore. Esimest korda elus pole mina see, kes teise käsi ja jalgu katsudes küsib: "Ega sul külm pole? Kas teen sulle teed? Puljongit? Äkki süüa tahad midagi?" :D
Nii et midagi koledat ma ei oska tulevikust oodata.
Anything goes!

Ja enam ei muretse ma ka selle pärast, et Poisu peaks leidma kellegi, kes jagab tema unistust pere loomisest. Olen aru saanud, et talle meeldivad 'targad naised' ("Naine peabki mehest targem olema!") ja ükski 'tark naine' temaga nagunii lapsi saada ei julgeks. Ma ka olen nüüd oma pillikeste võtmisega topelt hoolas.

Vaat sellised lookesed! :)



Pildid izismile.com

Kommentaare ei ole: