kolmapäev, 12. september 2012

Vanus 35

Poisu näitas Sõbrale mobiiltelefonist mu pilte, ja kui ta õhtul mulle helistas, siis tahtis sõber ka rääkida.

Sõber: "Kas tohib küsida, kui vana sa oled?"

Mina: "Eee... hmmm... ma pole kunagi oma vanust varjanud, aga nüüd järsku... ma ei tea, kas Poisu lubab öelda. Äkki ta häbeneb mu vanust..."

Sõber: "Miks? Kas see jääb lasteaia-kanti?"

Mina: "Eeeih, rohkem nagu surnuaia-kanti..."

Ohh, irw... :)




PS: Selle jutu kohta pole mõtet midagi küsida - võtke seda nagu tundub :)

Aga teie eest ma endiselt oma vanust ei varja :D - see on 34,5 aastat; märtsis saan 35.




Muide, 35 olevat keskmiselt kõige ihaldusväärseim vanus.
Nooremad vaatavad sellele kui eale, mil on loodud pere ja saavutatud majanduslik stabiilsus ja kõik, mille nimel noorukesena õpitakse ja viseldakse - vanemad aga vaatavad sellele kui ajale, mil kõik oli olemas ja tervis oli ka veel korras ning jõudu ja energiat jagus kõigeks.

Nats irooniline minu puhul, aga olgu... :p

Artikkel.

Pildid ikka izismile.com'ist