teisipäev, 11. september 2012

Pisukesed suhtlusepisoodid

*

Pesen vannitoas hambaid ja VT kääksutab kiusakalt vannitoa ust.

Kuna mina ei tee väljagi, küsib ta lõpuks provotseerivalt:

"Eks ole ilus muusika?"

"Mhmh!" nõustun mina, "ilusam veel kui Debussy "Kuuvalgus"."

"EI!" röögatab VT - vihane ainult selle pärast, et mina vihaseks ei saa... Aga kuna see "ei" niimoodi tobedalt üksi õhku rippuma jääb, siis pobiseb: "Aga sama ilus..."

(Totu! :p)


*


Tulen naabrite juurest.

VT tuleb esikusse vastu ja uurib, kas talle seekord midagi magusat ei saadetudki.

Mina: "No nad pakkusid, et ostavad sulle midagi, aga ma ütlesin, et nii tänamatule tüdrukule pole üldse mõtet midagi tuua."

"Miks sa minu kohta niimoodi ütlesid?" karjub VT; mõtleb siis kaks sekundit ja lisab sama ägedalt: "ma olen paju vastikum kui lihtsalt tänamatu!"


No tubli-tubli - ta on bitch, aga vähemalt adekvaatne!

Ma pole kumbagi :D

Kommentaare ei ole: