pühapäev, 6. november 2016

Banaanikala

Olen üldiselt väga vapralt oma nuumdieedist kinni pidanud.
On läinud veidi kergemaks ... vahel tundub, et mingi osa mu kõhust on tühi ja juba ootab uut einet :)
Aga loomulikuks veel muutunud pole.

Eile aga sõin terve päeva ainult banaane ja babaani-keefiri-lurri.
Ega ma meelega, aga ostsin kunagi hunniku, et öösel uimase peaga hea poolkinni silmadega nosida.
No ma unustasin ära, et ma nüüd magan öösiti... eks seda ongi kerge unustada :p
Nüüd olid need banaanid juba pruuniks mumifitseerunud ja oli kõige tagumine aeg nad naha vahele keerata.

Kaks asja torkas silma.

Esiteks sain aru, et minu varasem söömisharjumus oli väga süsivesikuterikas - puuviljad, piim, sai, makaron ja kartul. Usun, et selle pärast mul alguses nende laipadega liha-muna-leibadega nii raske oligi, et olin harjunud magusat sööma ja ei suutnud neid kuidagi ära jätta ega isegi vähendada. Nüüd märkasin, kui võõras on kogu aeg magusat süüa. Järelikult maitseharjumus on juba muutunud.

Teiseks - ohhohhhooo, kui hästi mu kõht ennast tunneb. Ligi kuu aega on mu 'kõhutunne' mulle võõras ja raske olnud. Nüüd on mu vana 'kõhutunne' tagasi, üheks päevaks. Nii puhas ja kerge on olla, et ma olen sellest kogu aeg teadlik ja mõistan eriti hästi, kuidas ma sellise kergetest asjadest toitumiseni jõudsin ja sinna nii pikalt kinni jäin.

Paraku näib, et mu südame-veresoonkond eelistab teistsugust toitu kui seedesüsteem.

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Kasutad sageli mõnusaid väljendeid,mida ma naljalt mujalt ei kuule kui iseenda ümbruskonnast,väga omapärased ja samas tuttavad...Kas oled ikka Tartumaa kandist pärit juurikaid pidi? Mina näiteks ei ole.

karikate emand ütles ...

Ee, las ma mõtlen...

Sündisin juhuslikult Tartus (mu vanemad ei elanud siin), samas haiglas kus 23 aastat hiljem VT. Elasin ühe aasta Valgamaal, siis ühe aasta Tallinnas (tuberkuloosihaiglas), siis Viljandimaal ja Viljandis, siis Keila-Joal, vahepeal suvitasin 4 suve Lääne-Virumaal Vihulas, siis olin mõned aastad Rakveres ja alates 1997. aastast Tartus. Mu isa pere on Lääne-Virumaalt, ema juured on Kesk-Eestis...

Ma ei tea, kust ma pärit olen :D

Erinevate linnade haiglates olin ka kokku palju aastaid...
Mulle meeldib männimets ja künklik maastik, meri ei meeldi (aga ikka parem kui mis iganes linn), järved ja allikad meeldivad väga.
Tegelikult mets on ikka ilus, olgu kuuse-, männi- või segamets...

Ma arvan, et keeleliselt on mind kõige rohkem mõjutanud isa ja mu mees, mees on Viljandist, käisime aastatel 1985-1988 samas koolis isegi - temal oli siis 9., 10. ja 11. klass, minul 1., 2., 3. :)