esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Minu tark ja tubli vend

Minu Vend lõpetas eile neljapäevase "holistilise rännaku" ja erinevalt minust ja Õest, sai sellega kohe sealsamas suurepärased tulemused. Kui kogu see lugu lõppes, oli tema juhendaja ka väga elevil ja kiitis Venda, et temaga oli super koos töötada, kõik sujus tohutult edukalt, ta oli hästi juhendatav, väga verbaalne ja kiire taibuga, arukas, iseennast ja olukordi suurepäraselt analüüsiv ja läbinägelik. Yay! :) Minu tark ja tubli Vend! :)

Mõistagi pole aus kogu sellest protsessist rääkida, aga paar põgusat kildu.

Kui minu südameruum oli hämar (ja mitte õdusalt valgustatud, vaid vaevaliselt nähtav) koobas, siis Venna oma oli suur, kõrge laega, tohutute akendega, säravat valgust täis saal. Seal pidi toimuma kohtumine oma/tema kõrgema minaga. Kui Vennale anti korraldus otsida ust, kust see kõrgem mina siis tuleb, tekkis Vennas paanika, et EMA TULEB! :D
Ja tuli... kiitsakas, kõrget kasvu, pikkade sõrmedega Kolumatsi taoline olend...
kellel oli lahke ja südamlik nägu! :)

All good!


Siis veel see, et kui tuli kordamööda ennast ja teisi tähistavate riidelappide peale astuda ja sulle-mulle sõnumeid vahetada, siis mina-Vend ja Vend-Õde vahetasime Venna protsessil üksteisele ainult armastuse ja toetuse avaldusi. Seda oli armas kuulda, kuigi mida muud ma kuulda oleksingi saanud :)


Samas oli meile kõigile kolmele ühine, et kui me pidime enda poolt Emmakesele asju ütlema, ja tema poolt endale tagasi, jooksime me kõik ruttu ummikusse, nagu räägiksime erinevat keelt. Ilmselt sõltub see sellest, et meil (lastel ühelt poolt ja Emmakesel teiselt poolt) ongi erinev reaalsus ja punkt.


Kui Vend pidi tuleviku-mina positsioonile jõudma ja pärast takistustega tegelemist selleni ka jõudis, läbis teda intensiivne kuldse valguse vibratsioon varvastest pealaeni ja see oli nii tugev, et seda üsna vapustatult koges selgelt ka juhendaja.

Niiet. Tubli, osav ja tark on mu Vend.
Ma olen nii õnnelik ja uhke, et ta selle nii edukalt läbi tegi, ja nii tänulik, et tal juhusliku juhendajaga nii suurepärane klapp oli.

Vend oli ise ka kuidagi nii tugev ja õnnelik seal telefoni teises otsas.
Yay! :)
Happy times! :)

Kommentaare ei ole: