reede, 6. november 2015

Lauluke

Täna küsis VT luba mulle näidata laulu,
mille ta hommikul YouTube'ist leidis
ja mis talle kangesti mind oli meenutanud.

Laul oli selline... lapselik, õrn, haldjabeebi hällilaul.
Naiivne lauluke, aga olen nii liigutatud, et ta mind sellisena näeb/tajub.
Mõnele teismelisele tundub ema ju see kõige hullem nõid :D
Mul on hea meel, et meil on niimoodi :)




Ja selles mõttes on see tõesti minu moodi, et mulle ka väga meeldiks seda laulda, kui ma sõnadest aru saaks - mulle ka meeldib sellist puhast selget häält teha...

Aga miks ta nii ilusti luba küsis?
Eks ikka selleks, et ma talle enda leitud laule kuulamiseks vastu pakkuma ei hakkaks :D,
sest need ei meeldi talle kunagi :D

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

"Rariteet--- haruldus, väikesearvuline või teistest omataolistest millegi poolest erinev ..." = VT

karikate emand ütles ...

:)
eks ta vist kipub olema jah...