neljapäev, 5. november 2015

Kuidas ma aru sain, et pean ise poes käima hakkama

No vaat, pühapäeval läksin ma Mehe juurde ja ütlesin, et ma saan sellest aru, et tal on raske õppida tegema kilekottidele sõlmi, mida saab lihtsalt lahti sikutada, aga kuna ma tõesti väga tahaksin kilekotte kasvõi miniprügikastidena minu-, VT- ja vannitoas taaskasutada, siis äkki ta jätaks sõlme lihtsalt sisse tegemata!
Muidu ta tuleb poest ja kuna ta oma umbsõlmi lahti teha ei viitsi, käristab kotid lihtsalt lõhki, et asjad seest kätte saada.
Ja siis juhtub teadagi mis: need kotid lähevad prügikasti, keegi unustab konteinerikaane lahti, tuul rebib need väikesed kotid õhku ja viib loomaaeda loomapuuridesse, kus muskushirvebeebid need endale sisse söövad ja ära surevad.
Ja meil ei ole ju seda vaja!

Igatahes Mees vaatas mind õige pahuralt ja ütles müstilise lause:
"No neid kilekotte peaks ju ikka saama."

Ma seisin ja mõtlesin, et huvitav, mida ta sellega silmas peab?
No ei saanud aru.
Aga sain aru sellest, et tema meelest probleemi pole ja temal on ligipääs tervetele kilekottidele olemas.
Ja ma mõtlesin, et mul polegi vaja aru saada, kust ta need kotid võtab, kui ta ei taha rääkida.
Nii et ma siis naeratasin, veidi küll segaduses, aga ütlesin soojalt ja usaldavalt:
"Ahah!...  Ma siis... tulen küsin sinu käest, kui mul vaja on."

Mees oli vahepeal juba ülbet nägu tegema hakanud ja nüüd tuli hoopis tema pilku segadus ja piinlikkus.

Seda veidrat ilmete tantsu jälgides sain ma aru, et ta on minu ja VT üksmeelel kehtestatud "pidu on läbi"-režiimi pärast ikka päris kuri! No more mister nice guy.
Aga pidu ON läbi, sest no ei saa niimoodi. Ei ole võimalik.

JA tarokaardid ütlevad, et olen muutusteks valmis JA et mul on selleks tasakaalukust ja jõudu :) - pidevalt tulevad välja Õiglus, Mõõdukus, Torn, Surm, Tugevus, Sauade äss ja Müntide äss. Ja viimases tuli ka Mõõkade 6 (elukohavahetuse või reisikaart - minu puhul ilmselgelt pigem esimene) ja Päike. Nii et kõik näib üsna päikeseline minu jaoks :)


Ahsoo, aga ükskord pärastpoole, kui me koos kööki sattusime - tema lahendas seal ristsõna ja mina ootasin teevee keemaminekut - ma ikkagi küsisin, mida ta siis silmas pidas, kui ütles, et neid kilekotte peaks ikka saama. Väikese surkimise peale selgus, et ta arvas, et MINA võiksin lihtsalt neid poest rullidelt taskusse ajada, selle asemel, et tema peaks sõlmed sisse tegemata jätma.
:D
I don't think so!
Aga eks ma sain aru, et enam ma temalt midagi paluda ei tohi ja poes pean ka hakkama ise käima.

Kommentaare ei ole: