esmaspäev, 8. veebruar 2016

Great success

Istun siin voodis (nagu ikka) ja joon hommiku esimest kohvi, mille kõrvale ma kunagi midagi asjalikku teha ei raatsi, nii et kolasin mööda pildilehekülgi ja leidsin selle:


Tattarattataaaa, ma olen veel edukas kaa! :D
Vähemalt Maya Angelou definitsiooni kohaselt.


Nagu ikka, olen ma kimpus sellega, et mul on tuhat huviala ja pole oskust nende vahel valida. Kõike teha ei saa ja nii ma siis... olengi seisus, kus loen 3 raamatut kuus, sest ma nakitsen küünenahka ja imestan elu üle suurema osa ajast. Tegelikult kõige suurema aja võtab ikka VT, kuid ta on nii naljakas ja lustlik olnud viimasel ajal, et ma ei kurda - olen mitu korda end täis lödistanud viimastel päevadel, kui vett või kohvi täis suuga naerma purskasin. Temast tuleb üks särtsakas ja ulakas naisterahvas :)


Aga hobidest. Otsustasin, et igast loetud Shakespeare'i näidendist õpin pähe ühe monoloogi. Näiteks keskkoolis pähe õpitud ingliskeelne katkend Shakespeare'ilt on mul siiamaani peas, ma ei tea, kas õigesti küll, aga... See oli see koht:
"All the world's a stage,
and all the men and women merely players..." jne.
Seda ma küll ei tea, mis näidendist see oli.

Nüüd millalgi lugesin Henry Viiendat ja valisin sealt 43-realise monoloogi peategelaselt, kuid mis mu peakesega juhtunud on? - suudan heal juhul 8 rida päevas meelde jätta!

Aga vähemalt ma tegelen sellega, mis mulle meeldib :p




Kommentaare ei ole: