kolmapäev, 19. mai 2010

Ups! Suutraid veel pole!

Ma hakkasin "Dharmasuutraid" lugema, kuid kuna see on inglise keeles ja mul läheb sellega kaua, siis lugemispäeviku jaoks panen nad viide ossa: sissejuhatus, ja siis nelja autori dharmasuutrad. Täna sain läbi vaid 7 lk sissejuhatusest (pluss muud tekstid häälduse ja lühendite jms kohta) ja jätsin siis teksti muidugi pooleli, draft'iks. Aga kogemata vajutasin vale koha peal enter-klahvi ja tekst lendas paariks sekundiks blogisse, kust ma ta muidugi kohe maha rookisin ja tagasi draftiks vormistasin. Aga näen, et juba on seda teksti siit otsitud.

No pole seda teksti veel :), vabandust!

Ja ei tule kindlasti veel mitu päeva.

Ja sissejuhatus on kuiv niikuinii...

Suutrad ise on juba naljakamad... :), eks ma olen sirvinud.
Mäletan, et ühes kohas keelati braahmanitel (vist) süüa meessoost näkke ja muid merejäletisi :P
Kujutan ette, et sellest keelust on ka usinasti kinni peetud... :)

Eks ma suutratest kirjutangi välja intrigeerivamad ja naljakamad kohad, ega hakka andma ülevaadet sellest, millest ja kuidas valmistatud rõivaid, vööd ja sandaale tohivad kanda braahmanid, kšatrijad, vaišjad ja šuudrad.

3 kommentaari:

luize ütles ...

Ma sain Sinu postitustest nii palju inspiratsiooni, et lähen pärast kohe raamatukogu ukse taha kõigile neile raamatutele järele, mille ära tellisin.
Küll mul on hea meel, et otsustasid ikka veel blogida!
Ja et ma Su ikka ülesse leidsin jälle.

karikate emand ütles ...

Oi, nii tore on kedagi inspireerida... :D

Ja kuigi ma arvasin, et kuna ma blogtreega ei liitu seekord, siis blogin siin neli kuud uhkes üksinduses, enne kui mind üles leitakse, ja olin sellega täitsa rahul, siis on tegelikult päris armas näha, kuidas endistest aegadest tuttavad tegelased endast märku annavad :)

Eks see ole vist suuresti tänu neile, kes mu blogi oma blogi blogrolli on lisanud.

Nii et: tänud neile! :)

luize ütles ...

mnjaa, kasuks tuleb ka, kui käia mõnel pool kommenteerimas :) siis ka inimesed panevad tähele.