pühapäev, 23. mai 2010

Piu-pau-puhh!

Eile õhtul jäin peavalust juhmina magama, magasin kogu öö ja ärkasin õrnalt uimase, kuid valuvabana. Vaata-aga-vaata! Nii et olen jälle 'löögivalmis' :)

Aint kaal on kadunud nende päevade jooksul kuskile... Täna hommikul kaalusin 44 kg ja kuna hommikused tabletid annavad mulle täpselt 3 kilo juurde (see on mitu korda tõestust leidnud), siis on mu 'omakaal' praegu 41 kilo. Urrrrr...! Aga pitsa on ahjus ja Mees poes õlle järel, nii et kosutus on teel :)

Kass võttis oma uue liivakasti ka omaks pärast seda, kui ma kuubikult (talle ilmselt giljotiinina tunduva) ukse eest ära kangutasin. Nii et meil on nüüd liivavaba rõdu ikkagi. Oleks ta nüüd sääsevaba ka, siis oleks elu ju kohe päris präänik! :)

2 kommentaari:

helle ütles ...

Ma annan Sulle 5 kilo, mul on momendil üle. Tahad?

karikate emand ütles ...

Hehee, küll ma Omad tagasi saan :)

Aga see pidi ju naiste tüüpiline jutt olema, et kui mina ainult 5 kilo kergem ja 5 aastat noorem oleks, küll siis /misiganes/ :)