neljapäev, 13. mai 2010

Auto-fotod

Ajee, no ma ikka iga päevaga saan NONII palju osavamaks ja targemaks!

Dalai-laamade ajaoo sain läbi, aga sellest ma kirjutan alles õhtul, enne pole aega, sest päev ja elu käib praegu.

Aga ma avastasin, et mu fotokas teeb ise pilte. Minust näiteks.
Ja ma tegin täna ise endast pilte!!! :)

Nii tubli olengi.
Ja fotokas on tubli.

Ma nimelt vihkan pildistamist, kohe päris päriselt, see on õudne piin, kui keegi mind pildistab.
Aga kui masin pildistab, siis on mul jumala kama... ja lihtne.

Ja nii edev olen, et kohe panen üles ka.
Mis siis, et kuna mu fotokas ei ole kandiline vaid ... lopergune, ebanurgeline, siis on pildid viltu. Ma lõigata ei viitsi, nii et te näete ka kusagil varasemas postituses mainitud segadust mu öökapil.





3 kommentaari:

helle ütles ...

Nii õrn ja habras.

karikate emand ütles ...

Oi, kui armas Sinust! :)

Tegelikult olen ma ikka mõned kilod juurde võtnud, mis on hea, mulle meeldib. Aga vend ütles mu käsivarsi vaadates: "Mh, kasvatad pekki?" :D
Ma ütlesin, et eee, olen jah juurde võtnud natukene... peaks vist kätekõverdusi tegema hakkama?
Tema ütles: "Mmmmmhmmhhh."

Pärast mõtlesin, et pole ma midagi pekine ja mingeid kätekõverdusi ma ka tegema ei hakka :D

Skarabeus ütles ...

Ka siis ,kui mina veel "noor,ilus ja pikka kasvu" olin,ei olnud ma selline õrn ja habras nagu sjgelle ütleb.Aga juba 15 aastat ma muudkui püüan ja püüan,aina lootusetumalt igal aastal:D
SINU PUHUL AGA LÄHEB SU VAIM SINU FÜÜSISEGA VÄGA HÄSTI KOKKU,MA ARVAN.