esmaspäev, 31. mai 2010

Raamatukogus

Täna jalutasime Väikese Tüdrukuga raamatukokku ja minu saak sealt oli järgmine:

PIRET BRISTOL "Usuvaenlane"
EPP PETRONE & DAGMAR REINTAM "Õun ära süüa?"
TOOMAS RAUDAM "Nips"
ANDREI MAKINE "Ühe elu muusika"
CORMAC MCCARTHY "Kõik need ilusad hobused"
GEERT KIMPEN "Kabalist"
FRANK MCCOURT "Angela tuhk"

Suht suvaliselt rabatud raamatud, Eesti omad ainult tekitasid suuremat huvi... Kuigi teist ma äkki olen lugenud... kes teab, kes teab... :)

Kükitasin kogus uute raamatute riiuli ees ja sikutasin üht raamatut teise alt välja. Aga pealmine hakkas ikka maha libisema. Sööstsin siis teise käega pealmist raamatut päästma, kui kukkusid maha mu päikeseprillid, mis ma olin omale sangapidi maika-kaeluse vahele toppinud. Nende järele ähmates sopsasin pepuli maha ja lõin veel kolmandagi raamatu uppi. Sabina ja potsatuste peale tormas kohale raamatukoguhoidja, ja hüüatas: "Noh, noh, mis nüüd juhtus?"
"See on see ahnus," pobisesin mina õnnetult raamatute keskel põrandal peesetades...

Õeh...

Koju tagasi vantsides tagusin jalaga seebimulle, mida Väike Tüdruk puhus.

Nalja kui palju :P

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nimekirja nr 2 ei olnud suurem asi, nimekirja nr viimane väga hea :)
Ülejäänusid pole siin külaraamatukogus kohanud.