laupäev, 29. mai 2010

Täna

Magasin täna öösel kella üheksast õhtul kümneni hommikul, heh-heh-hee :)
Ilmselt oli viga pärast 10-päevast tabletipausi kohe kaks tükki võtta.

Siis käisin duši all, tegin pirukataigna ja panin selle 40kraadisesse ahju sooja, seni käisin solaariumis ära.
Siis kõpitsesin veidike oma blogi, küpsetasin pirukaid ja sõin - praegu lõpetan leiva luusse laskmist...

Nüüd läheme Väikese Tüdrukuga õue - peaks talle uusi pidžaamasid ostma, vanad kipuvad kukekateks muutuma. Aga ei tea, kust osta. Seni olen pitsud talle kas tellinud kataloogidest või saanud kusagilt... Eile Kaubamajast otsisin, kuid seal küll ei olnud! Mingid konna-öösärgid olid ainult, võeh!

Mõnus on olla! :)


Edit 17.10:
Poes käidud ja kolm paari pidžaamasid ostetud! :)

2 kommentaari:

helle ütles ...

Mina olen ka igavesti vilets magaja. Vahel kohe üldse ei saa jäädagi, muudkui vähkren, tõusen jälle püsti, sätin aluslina, käin vetsus ja vähkren jälle edasi.
Vahel on jälle nii, et jään küll magama, aga umbes pool 2 on uni läind, siis hakkan jälle vähkrema (vt eelmist arendust)
Mul on tagavaraks xanaxi tbl, mida võtan siis, kui ikka väga vaja on magada.
Igavene nuhtlus;)

karikate emand ütles ...

Tjah, mul on ka mõlemat moodi - kord läheb magamajäämiseni tunde, kord jälle jään üsna kenasti magama, aga ärkan 3 tunni pärast uuesti üles.
Igavene nuhtlus tõesti, kui on vaja triksis-traksis olla järgmisel päeval. Ja veel hullem, kui järgmisel päeval on vaja hea/esinduslik välja näha :D Ja just selliste 'tähtsamate päevade' eel ongi raskem und saada...