reede, 21. mai 2010

Täna

Ilmad on endiselt imesoojad, nii et läksime Väikese Tüdrukuga jalutama ja kassile uut liivakasti ostma. Praegu on tal rõdul lahtine liivakast, aga kuna rõdul on täispikkuses üsna raske vaip maas, siis pean püüdma tolmuimejaga kastist väljalennanud kivikesi vaibalt ära saada. Kuid kuna rõdul on veel ka kaks lamamistooli, pesukuivatusrest ja kaks tööriistakohvrit, millest üks on nii raske, et mina seda tõsta ei jõua, on kõigi nende kodinate kokkupanek ja nihutamine tolmuimemise eel küllaltki tülikas. Nüüd ostsime katuse ja seintega liivakasti. Loodan, et seal kaane all liiga palavaks ei lähe - vaene loom saab 'tähtsaid toimetusi' tehes veel kuumarabanduse...

Kui ta seal üldse käima julgeb hakata, sest esikus kastiga tutvudes (millegipärast üritas ta seda seestpoolt katki kraapida... tahtis ehk õhu- vaate-ava-triipe nagu transpordipuuril, mille sees ta magab?) õnnestus tal end kuidgi ukse vahele kiiluda - kuulsime jubedat krääksatust ja kass tegi kärmelt putket.
No eks me näe. Homme võtan ette põhjaliku rõdukoristuse ja panen uue kasti paika.

Hea on, et mul on ka üks pahkluudeni pikk suveseelik, sest eile koolihoovis Väikest Tüdrukut oodates sõid sääsed mulle paraja portsu inetuid kuplasid jalgadele, mida ma kohe mitte ei saa kratsimata jätta. Säh sulle siis sooja suve ja päikesele paljastatud ihusid :)

Ja mõelda vaid, et alles paar nädalat tagasi magasin ma pika varukaga pluusi, villase vesti ja salliga......
Ei, mina olen suvega rahul :)
Täna lasin minagi toas paljajalu, maika ja hipsteritega ringi. Suurema osa aastast olen ma ikka riides nagu suusataja :D

Kurb on aint see, et pea on kolm päeva valutanud. Eks ma võtan siis muidugi valuvaigisteid aga paha ju ikkagi. Armas on aga see, et olen aastaid apteegist ostnud korraga ikka kolm karpi 400 mg Ibumaxi = 30 tbl. Viimasel ajal on aga ilmunud 30-tabletised karbid - ostsin vist nii sageli, et statistika näitas, et selline kogus ühte pakki panna oleks mõistlik :) Ohh, milline tähelepanelikkus :)

Kommentaare ei ole: