esmaspäev, 20. oktoober 2014

Puntra äntra (Contra)

On koolivaheaeg, kuid lapsed on juba nii suured, et õppida jäetakse ikka.
Pisikestel tehti vaheaeg ikka õppetööst lage. Olid ajad! :)

Üks teha jäänud asjadest oli: leida internetist Contra luuletus ja seda ette kandma õppida.

Löön mina guuglisse "contra luule" ja avaneb selline aken:






Noh, esimene on Viki - see ei paku hetkel huvi, teine on blog - seal kindlasti pole palju luuletusi, aga kolmanda klõpsasime lahti. Contra paremad luuletused - loomulikult vaatame!
Sellel lehel oli 9 Contra luuletust ja kõik luuletused olid ... hmm-hmm... verised ja/või rõvedad.
Näiteks:

Mäng
      Veereb, veereb väike pall lapsed kõik on trammi all
          “NÄE” Soolikad ja keel üksik jalgki tõmbleb veel
     Inimesi nagu muda kõigil silmad punnis peas
     Arstil käes on juba nuga sebib puruks laste seas
     Tõnul pole enam käsi väiksel Jussil puudub p…
     Arstid õmblemast ei väsi niiti täis on asfalttee
     Veereb, veereb väike pall lapsed kõik on surnukuuris
     Puhkavad seal lina all nagu loomad oma puuris
 

Või:

Mati
 Väike Mati põrandal miini tagus
    Pärast ema imestas, et kuhu Mati kadus
    Väike Mati suuga katsus voolu pinget
    Pärast seda Matil polnud enam vere ringet
    Väike Mati sõrme pistis pepu auku
    Pärast seda kuulsid teised hirmsat pauku
    Väike Mati pani sõrme ninna
    Pärast jäi see hoopis kinni sinna 


VT sai korralduse omale luuletus internetist otsida, kuid neist siin leiab vaevalt värsipaari, mida ette kanda tahaks - tervest luuletusest rääkimata. Luuleleiu lehel oli kaks lullat, üks tulistamisega, teine igav :D ... mingi... pangetäis 'okeisid'...
Me lähme parem ikka raamatukokku otsima.

Aga ma mõtlen sellele laste-klassitäiele, kes tõenäoliselt ka minu poolt esimesena valitud lehele jõuab ja silm punnis neid luuletusi loeb :D

Pean õpetajat tunnustama! Mina poleks julgenud lastele Contrat soovitada. Pärast loevad veel jõuluvanale :p  Aga usun, et mõnedki lapsed saavad kõvasti nalja ja kes teab - hakkavad ehk veel luule vastu huvi tundma...  :)

Ihhiiihahaaa!
- izismile.com -



2 kommentaari:

yrt ütles ...

Contra avaldab oma uusi luuletusi järjest FB kontol (Margus Konnula konto), sealt kindlasti midagi leiab. Mu meelest on tal avalik FB sein, ei pea sõber olema, et seal lugemas käia. Aga ropp on ta tõseti, ainult mõned lühemad mõttekillud on viimasel ajal olnud mitteropud.

karikate emand ütles ...

Oo, tuleb välja, et Contra on lausa lastele mõeldud luuletusi kirjutanud.

Käisime täna raamatukogus ja kuna ma C ega K tähe alt Contra luuletusi ei leidnud, siis palusin abi raamatukogutöötajalt. Tema ütles, et kui ma lapsele otsin, siis vaadaku ma lasteosakonnast - täiskasvanute omad talle vast ei sobigi!

Tissid ja õlu on ka siin kohal...

VT solvub, kui ta peab selliseid asju lugema :D
Samas, ta on mulle öelnud, et koolis ropendatakse nii, et mina ei peaks seal poolt päevagi vastu :D
Tegelikult on mul minevikus olnud ropusuiseid sõpru küll... VT ei tea lihtsalt... :)