pühapäev, 29. mai 2011

Eila veel...

Nagu endale lubasin, olingi täna vait ja vagane - ei teinud miskit suurt.
Isegi pead ei valutanud - noh, see oligi eesmärk.

*

Aga eile õhtul guugeldasin ennast, nagu inimestel ikka aeg-ajalt teha soovitatakse, ja leidsin, et ma olen nüüd wikipedia's! :D Mina, kes ma lillegi ei liiguta! Loomulikult polnud artikkel minust endast - kui ma midagi artiklit-väärinut oleks teinud, siis poleks ju ka midagi imestada.

*

Ja veel, Väikese Tüdruku eilsetest viguritest.

Läksime meie siis rattamaratoni tõttu (liiklus)politseinikke täis pikitud kesklinna poole, kui nägime sillal ümmargust punase servaga liiklusmärki, kus keskel oli üks püstine sirge kriips ja selle kõrval ühest otsast kõver kriips.

Väike Tüdruk küsis minult selle märgi tähendust, aga mina ei teadnud.

Väike Tüdruk uuris märki ja teatas: "Need on püksid. Vaata, see kaar on pepu. Püksid tuleb ära võtta, kui üle silla lähed!"

Noh, naersime mis me naersime, kuid läksime siiski koos pükstega edasi, püüdes end nalja pärast teineteise taha peita.

Siis aga jõudsime kohta, kus politseinikud olid vasakul, üle tee paremal, ja kaugemal otse ees.

"Võtame nüüd ruttu püksid maha," kiljus Väike Tüdruk, "enne kui meil sellest veel mingi jama tuleb!"

:D

No kui ta 9-aastasena selliseid nalju teeb, siis pean ma mõne aasta pärast teda kartsast välja lunastamas käima hakkama.
Ma vist peaks ise ka korralikum olema ja selliste naljade peale hapumat nägu tegema.

Üks 'püksata' kassike Izismile.com'ist:


Ja üks püksata mehike sealtsamast:


Pole justkui eriti kena..., aga mida mina - vana luud - ka tean...

Kommentaare ei ole: