Mul on ka väike valge arvuti - Asus - mille toitekaabel lõpetas mõni aeg tagasi töö.
Arvuti patarei on tühi ja 'toita' seda ei saa, niisiis ei saa ma seda arvutit kasutada.
Uurisime kohalikes poodides asja ja selgus, et see on nii eriline juhe, et seda saab ainult maaletoojatelt.
Kirjutas siis mees maaletoojale, kes asub Tallinnas, et vaja oleks uut juhet, saatke arve ja uus juhe.
Sealt vastati, et tuleb ikkagi arvuti ülevaatusele saata.
Mees kirjutas, et mida siin ikka üle vaadata, arvuti on korras, uut toitekaablit on vaja. Sellepärast pole mõtet arvutit Tallinnasse vedama hakata.
Sellele kirjale enam lihtsalt ei vastatud.
Niisiis kaotab mees täna terve päeva, viies arvuti sinna ülevaatusele.
Ja kui seda täna kätte ei saa, siis veel ühe päeva, kui ta arvutile järele läheb.
No on alles nuhtlus!
Ma ei kujuta ette, mis põhjendus võib neil olla toitekaabli saatmisest keeldumiseks.
Ilmselt lihtsalt see, et nad tahavad täiesti mõttetu ülevaatuse pealt ka teenida.
Lihtsalt häbilugu!!!
1 kommentaar:
Aga neil telefoni ei olnud, millele helistada ja seda kõike otse inimeselt küsida? Siis on raskem ignoreerida ja raskem igasuguseid teenuseid peale sundida....
Postita kommentaar