pühapäev, 25. oktoober 2015

Skvotterid ja tühjad majad

Video Aeon Magazine'ist
"There are people dying in the shadows of empty buildings..."


Olen ka palju skvottimisest mõelnud, sest mida aeg edasi, seda enam ma näen, KUI asotsiaalne ma ikka olen. Mulle ei meeldi, kuidas üldiselt suheldakse - tuttavaga või klienditeenindajaga, sõnumi edastamiseks. Aga meeldivad need suhtlused, mis sünnivad 'kogemata'. Ja seda mul juhtub ka sageli. Et üks hakkab nagu pooleldi enda ette rääkima ja teine haagib sellega täielikult, ilma üldse mõtlemata, alles tagantjärele taibates, et räägib. Hetkel meenuvad mulle ainult vanad inimesed, kellega oleme niimoodi vaikselt omaette-kahekesi juttu pobistanud...
Ma ikka mõtlen, et kui mul oleks vanust 75+, siis ma oleksin - sellisena, nagu ma praegu olen - täiesti normaalne inimene. Mul on lihtsalt vanainimese pea.
Ja ma mäletan hästi, et juba enne kooli oli minu unistus saada koduseks pensionäriks :D
Oh, wait - see unistus on ju täinud!!! :D
Ma elan tõesti oma unelmate elu! :)

---

Naabrimees, kes muidu üldse siin ei elanudki - see on tema ema linnakodu -, lahutas oma naisest ja nüüd otsib iga mõne päeva tagant kontakti. Mul on kahju temast..., et ta jäi üksi, ja kahju, et ta aru ei saa, et meil pole omavahel millestki rääkida.

Nagu ikka, kõhklen selle vahel, kas talle otse öelda, et kuule, ära lihtsalt helista mulle enam, või teha nii, et kaks korda ei võta vastu, kord võtan... kolm korda ei võta vastu, kord võtan. Viimane oleks viisakam, kuid mul pole kannatust, tema väikestviisi flirtimisi kuulata ja norimist selle kalla, miks ma temaga nii õel ja tujukas olen. Kui ta vaid teaks, kui kannatlik ma temaga olen olnud :D
Siingi kehtib ütlus, et ka kõige ilmsema asja mõistmiseks on vaja veidikenegi head tahet.
Talle pole kasulik mõista, et ma ei taha temast midagi kuulda.

Ta arvab, et ma olen vabameelne, kuna ma tahtsin tema vabakäiguvangi-jalavõru näha (rõdul) ja kuna ma temalt 3-4 aastat tagasi küsisin, kas ta on biseksuaalne :D
Ja kuna ma olen vabameelne, siis see tähendab, et ma teen, mis tahan (siiani on suhteliselt õige) = et ma tahan igasuguseid asju teha = miks mitte ka teda?
Mnjah.
Ma tahaks, nagu ikka, rahu.

Peab vist mõneks ajaks skvottima minema ikka... vaatan siin endale juba maju välja...







Kõrged laed mulle meeldivad...
aga ilma selle tantsiva kummituseta, paluks!






Pildid Pinterestist.

Kommentaare ei ole: