kolmapäev, 21. oktoober 2015

Kiri õele

Kuidas Sul läinud on uues kohas?
Kuidas #Hindul# on?
Ja tema isa - elab ikka?

Meil on siin kõik päris mõnus.

Kujuta ette, ma olen 17 aastat end joogade, meditatsioonide, jalutuskäikude ja väikeste suhtlemasundimistega treenida püüdnud, aga nüüd, kus ma kõigele käega lõin ja seadsin endale vaid kolm kohustust:
1. tõlked #Mehe#le
2. soe lõunasöök
3. olla #VT#ga, nii palju kui ta vajab.
ja kõrvaleesmärgiks võtsin kõikvõimalike sebimiste tõrjumise-maharaputamise -
siis nüüd, septembris valutas mu pea AINULT ÜHEL PÄEVAL!
Sellist asja pole ... no... ma ei usu, et isegi algklassides oleks nii head kuud olnud!
Uskumatu!
Treenid ja treenid ja treenid ja kui sa oma keha sundimise lõpuks järele jätad ja toimetad ainult nii nagu mõnus on, siis on vups ja lups - tervis taga!
Uskumatu.
Ma olen suu töllakil siin, sest tegin nii palju aastaid nii kõva tööd ja ilma asjata :D
(Tegelt, miski pole ilma asjata, onju! :) )


Olen Sulle kirjutamise peale palju mõelnud, aga alles  see lugu

https://www.youtube.com/watch?v=a1P49jk9MYg

... pani mind liikuma.
Nimelt on siin minu vana armastus Laura Marling,
meie vist ühine lemmik Mumford and Sons
ja HINDUD
Ja vaata seda videot, ära ainult kuula - nad kaifivad selle muusika tegemist nii väga, et tahaks ise ka rütmi lööma ja huilgama hakata, eks! :)

Igatahes tuhat musi sulle, oled nii kallis mulle!
Ja tervita #Hindu#t ja kõike head teile ka! :) Teil seal vist kevad, mis? :)
Muuusiiii-muuusiiii-muusiii!!!

<3 div="">

PS, minu viimane rahakoti-abuse  - jääkarukampsun:


Kommentaare ei ole: