reede, 23. oktoober 2015

I'm so good at yoga!



Tegemist on paroodiaga joogabeibedest ja -õpetajatest, kes oma poolpaljaste joogapiltidega Instagrammi ummistavad - minu meelest oli väga naljakas :D

Vaat, Instagrammiga mul endal kokkupuudet pole, aga ma vaatan küll hea meelega, kui keegi endast joogapildi postitab. Mu enda poosid suuremalt jaolt rahulikud venitused. Kui ma mõtlen tõhusale treeningule, siis mulle kangastuvad sellised pildid...


... tjah, aga eelkõige valust ulguvad väikesed Hiina lapsed, keda õpetaja uskumatu julmusega mingisse asendisse vajutab... Neid ma ei taha guuglist üle vaadata, ega ka oma blogisse panna.
Ja ma mõtlen päris sageli suure mõistapüüdmisega (kuid seni veel täiesti tagajärjetult), et miks inimesed seda teevad - kui palju tervisehädasid on inimestel "tervisespordi" tõttu; põlved seljad vist saavad enamjaolt eluaegseid kahjustusi. Huvitav, imeline ja tabamatu valdkond, see "tervisesport".

Aga joogat tegevate inimeste pildid on ju ilusad!:)

Mis ei tähenda, et selle asja üle naerda ei võiks, heh-heh!
:)

Kommentaare ei ole: