esmaspäev, 17. august 2015

Sotapota

Tegin oma nädalaplaani natuke ümber: endiselt on esimeses tulbas päevaplaan, teises x, - või o vastavalt sellele, kas ma tegin neid asju ETKNRLP, aga selle järel tulevad nüüd ülevalt alla nädalapäevad.
TO DO ja TO BUY on nüüd üleval, kuupäeva kõrval ja sotsiaalsed kohustused panen lihtsalt TO DO juurde. Eelmisel nädalal neid polnudki.

Täna oli mul TO DO juuksuriaeg..., aga olen oma eelmise juuksuri telefoninumbri niimoodi ära peitnud, et ei saagi aega panna - jay! :P








Eelmine nädal:




Alanud nädal:  



Ma üritasin nimed ära udustada... Üldiselt ma välguga paberivärke pildistada ei oska ja ilma välguta pildistades tulevad nagunii udused, nii et ma väga ei muretse oma "saladuste" avalikustumise pärast.



Mulle tohutult meeldivad igasugused udupiltidega paberid ja kleebitavad värgid, aga selle töise plänneri kaunistamiseks raatsin üldiselt kasutada vaid reklaamvoldikutest lõigatud pildikesi... VT on viimasel ajal lõiganud neid mulle :D





Ja joonistan ka.



Ja märkmikus on ka ajalehepildid... 



... sisse kleebitud kiri ja netist prinditud Gorjuss nukuke:


Vaat sellised paberimängud siis täna... :)

1 kommentaar:

Efka ütles ...

Nii lahe märkmik. Ma pean ka järgmiseks aastaks muretsema märkmiku, kuhu kuupäevade kõrvale rohkem kirjutada saab