laupäev, 1. august 2015

Kalligraafia

Olen pidanud VT koolitarvete pärast mitu korda kirjatarvete poes käima ja loomulikult ei saa ma mitte kunagi sealt minema ilma, et ma endale ka mõne pliiatsi või post-it paki ostaks.

Viimati krahmasin sealt kaasa kalligraafiapliiatsi, mis on üsna veider, kuna ma olen küll suuteline esmapilgul kena käekirjaga kirjutama ja ka täiesti loetamatult kirjutama, kuid ühtlaste tähtede väljamaalimine pole mul mitte kunagi õnnestunud. Kui niisama rahulikult ja vabalt kirjutan, on mu käekiri ilus (kuigi mõne jaoks loetamatu :D), kuid kohe kui püüan hakata ühesuuruseid ilusaid tähti joonistama, läheb kõik nässu. Postkaartidele kirjutan igaks juhuks trükitähtedega.

Kodus aga selgus, et selle pliiatsiga ei peagi ilmtingimata maalima - sa lihtsalt kirjutad sama lohakalt nagu alati - ja pliiats ise teeb selle ilusaks ja ühtlaseks.



Pealkirja all sinisega minu tavaline käekiri.




Tsitaat Silmaringi India-teemalisest reisijuhist:

"Silmaringi reisijuht:" siin all on küll püüdlikult kirjutatud. 
Tahtsin näha, kas on vahet.
Eks lihtsam on lugeda, kui väikesed h-d, m-id ja n-id on õigetpidi kaarega...


Numbrid ka ilusad...



Ja kui teile see kõik eriti kena ei tundunud, siis minumeelest külili on iga käekiri ilus :D



Kommentaare ei ole: