teisipäev, 11. august 2015

Silmapaistvalt vilets nägemine

- Izismile.com: mulliprillid -
Käisime VT'ga eile silmaarstil...
Jälle terve dioptri võrra hullem, isegi rohkem, aga korraga klaase üle ühe dioptri ei muudeta.
Määäuuuuu! :(
Peame poole aasta pärast tagasi minema ja jälle uued klaasid ostma.
Nii kahju Väikukast!
Esimeses klassis -1, seitsmendas -7 - kas see tähendab, et kaheteistkümnendasse läheb ta juba miinus kaheteistkümnega?

Eks mul ja Mehel mõlemal on nõrgad silmad. Tal on -9 ja mina lasin (vist) 8 aastat tagasi teha laserlõikuse - minul on kõik suurepärane. Ei mingit halvenemist. Opi ajal oli mul -5,5 ja -7,5.

Eks tuleb vist Väikuka jaoks ka opiraha koguma hakata, ta on meil varsti ju pime nagu mutt ja saabki tõeks tema unistus, et ma võiks talle raamatutest ette lugeda ka veel siis, kui ta täiskasvanu on :p



---

Lisatud paar tundi hiljem:

Ahsoo, tahtsin veel seda öelda, et VT ütles, et tema oma silmade pärast üleliia ei muretse, sest tema meelest on õnnelik olemiseks vaja vaid kolme asja: oma kodu, küllalt toitu ja ühte inimest, kes sind armastab ja toetab.
Tervis pole tema meelest nii oluline ja see sõltub suhtumisest, kas me teeme sellest enda jaoks tragöödia või mitte.
Noh... ma ei tea... võib olla! :)

4 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Kuigi ka minul tehti silmalõikus -18-lt -3-le ja elu on lill, avastati ühtlasi ka glaukoom,millega eluaegset pikka pidu siiski ei ole...Tüdrukutirtsu suhtumine paneb mõnusalt naeratama.

karikate emand ütles ...

- 18! Wow! See on tase.
Millegipärast on ikka nii, et suurte miinustega inimesed on alati suured lugejad ja mõtisklejad. Mõnikord ma mõtlen, et neil/meil on nii suur miinus sellepärast, et nad/me ei tahagi näha, mis kaugemal sünnib - aitab nina all olevast raamatust.
No -18'ga ei loe muidugi raamatut ka...

karikate emand ütles ...

"Suurte miinustega inimeste" puhul räägin ma prilliklaasimiinustest muidugi :D

Skarabeus ütles ...

Kui -18-ga elad ja oled, siis ei pane väga tähelegi.Teistele oli muidugi naljakas,et istusin teleka ees laual, vahe poolteist meetrit kui sedagi.Ja seda prillidega.Ilma prillita ei tahtnud isegi pimedas öösel vetsu minna.Mõtlesin alati, et kui peaksin elama prillideta,oleks mu elu kümme korda aeglasem ,aeg luubis, tuta-tuta.Omal ajal,kui mul VT vanusena sama seis oli nagu temal,öeldi, et -22 on viimane taks, siis võiks prillid ka nurka visata,kangemaid tol vene ajal ei tehtudki.Pole hullu, "pime" miinus saab hakkama tõesti.Nalja tegi mulle Eino Tamberg,kel vanuigi ka op tehti ja enam prille ei kandnud, aga poisikesena ei tundnud oma ema trammis enda kõrval ära...
Mis on tõsi,"prillid" loevad hullu moodi...