pühapäev, 6. aprill 2014

Minimalism

On inimesi, kes jumaldavad lagedaid interjööre, kus pole mitte ühtegi üleliigset vidinat, ja inimesi, kes peavad sellist keskkonda kliiniliseks, ebamugavaks. Mõned inimpsüühika uurijad arvavad, et selline 'lage väli' sunnib inimest vaatama iseendasse, ja seal-avanev on ära-kohutavalt sassis ja vussis.

Igatahes mulle meeldivad tohutult tühjad toad ja ma olen ikka ja jälle öelnud, et kui on olemas inimene, kes suudab väikeses valges kuubikus ihuüksinda vaikuses kaks aastat ilma mõistust kaotamata istuda, siis olen see mina. Kui mulle pakutaks sellist võimalust, ja mul poleks peret ega mingeid muid kohustusi, siis võtaks kohe sellisest võimalusest kinni.

Tõsi - süüa tahaks miskit küll, ja ausalt öeldes tahaks ka kaustikuid, kirjutusvahendeid ja omal valikul 5 raamatut. Siis elaksin kaks aastat rahulikult ära seal...

näiteks...

sellises Rootsimaa metsakuubikus :D







Metsavaade oleks tore, aga võib ka akendeta olla. Sellisel juhul võiksid seinad valged olla.

Kujutage ette, kui miskist luugist 3 korda päevas söök sisse pistetaks, ja must pesu/puhas pesu sisse välja lükataks ja muidu risustaks seda kuubikut vaid 5 raamatut, kuhi ühesuguseid vihikuid ja mõned ühesugused kirjutusvahendid. Niiiiii mõnus oleks :)




Selline peegelkuubik on hotellituba ühes Rootsi äris. Öö seal maksab 213 naela.

Unistustes on see äge, aga tegelikkuses... ma ei saa aru, kuidas selle veevärgiga lood on?

Lugu sellest toredast 'nähtamatust' kuubikust Põhja-Rootsi metsas oli Daily Mailis.

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

"Hospidalitöö" on mind võõrutanud igasugusest sellisest minimalismist!Nähes valget mööblit,mis vahepeal ka väga moes oli,katsin silmad...:D

Maire ütles ...

Mu vanem tütar elab sealkandis :) Nendes tubades on keskkonnasõbralik kuivkemps, see mingi, mis ise lagundab kompostiks või miskit. Ja kraanikauss, mis olevat väga säästlik. Ei viitsi kodulehte pikalt sobrada, aga paistab, et dušši küll ei ole. Rõhutatakse just säästlikkust ja keskkonnasõbralikkust: http://www.treehotel.se/?pg=rum