reede, 18. aprill 2014

Meeleavaldus

Tahaks homme minna VT'le õhukest jopet otsima.
Seepärast vaatasin eile oma arvele ja - üllatus!

Lugeja P. T. on pärast minu juttu, kuidas mulle paluks arve peale enam mitte midagi saata, sest oleme nii raha- kui ka muis asjus mõttetud käpardid nagunii, nii et andke meile ilusti andeks ja unustage meid ära, kohemaid saatnud väikse kingi...

No ma olin tõesti üllatunud - vaata pilti paremal! :D

Ja kohe tabas mind suur rõõmulaine, sest mina saan sellest asjast aru nii, et lugeja P. T. soovis sellega öelda, et tema meelest kõlbame me ikka, käime kah :D, selliste väikeste ludride ja inimkäkerdistena nagu me oleme. Et meid saab ikka veel sõbraliku pilguga vaadata ja meid ei tule veel maha kanda.

Otsisin Lugeja P. T. kirja (e-maili), et talle rääkida, kui lohutav oli tema 'protestiaktsioon', aga ei leidnud - olen mõned kirjad kaotanud ja kustutanud...

Nii et kuigi tema tegutses vaikset, tänan mina teda nüüd avalikult :), niivõrd-kuivõrd. :)
Ja ma mõtlen nii, et kui üks Lugeja ikka veel, pärast kõiki minu pettunud prääksatusi ja jonnihoogusid meie poole hoiab, siis - ilmselt see pole võimatu. Ilmselt on teid veel. Ilmselt pole ma ka oma kõige mustemas meeles läbinisti eemaletõukav. See on nii väga lohutav ja sellele on nii hea mõelda, nii et veelkord:
Suur Tänu, Lugeja P. T., kes iganes Sa ka oled, ja kus iganes Sa ka viibid!
Love! :)



PS, uhh, südamekesed, jumala pärast pole see nüüd üleskutse teistele - samamoodi toimida!
Ja muide, äkki ma tõlgendan seda akti hoopis valesti!!! :D

Ja äkki meie arvet ei arestita - siis pole ju üldse hullu midagi!