kolmapäev, 16. aprill 2014

Arstilkäigupäev

Pool üks öösel hakkas üks autoalarm tööle.
Iiii-uuuu-iiii-uuuuu-iiiii-uuuu!
Vaatasin kella ja nägin telefonis järjekordset rõõmustavat kirja blogilugejalt :)
No nii armsad olete! :)

Aint et... magama enam ei jäänud.
Pool kolm võtsin 3 peavalutabletti, panin arvuti käima ja tegin blogipostituse Teisipäevast.
Vastasin kirjale ja mängisin Heartsi...
Kell 5 viskasin ikka pikali.

Äratuse peale ma muidugi üles ei karanud ja kui VT kell 7 tuli, kippusin kogu aeg magama jääma, keset tema lauseid :D
Aga ta on seda varemgi näinud...
Lasin ta uksest välja...
Vanasti ta ikka pahutses, kui ma talle pühendunult seltsi ei pakkunud, aga täna oli kuidagi armas ja halastav :D - hakkab suureks kasvama?

Magasin poole üheksani ja tegin endale kohvi...
Ajasime Mehega mõnda aega juttu.

Muu hommik on hämune. Jõin kohvi ja lugesin paari joogablogi... ja tuiasin ringi?
Süüa ei suutnud kohe mitte kuidagi, kuigi tean, et võin niimoodi bussis kokku kukkuda.
Suu oli nii kuiv ja ... tomatit polnud, mis on ainus asi, mis mul kindlasti alati alla läheb.

___

No ja siis me käisime Tasku Medicumis Mehe perearsti juures.

Ja siis ma olin väsinud.

Aga joogat ikka tegin, kuigi kaks korda aeglasemalt - nagu kõhkleks iga sirutuse juures, et kas ma ikka tahan seda teha...

Magama läksin juba veerand kümme.