esmaspäev, 1. veebruar 2016

Niisama

Huvitav-huvitav - seekord kestis jaanuar umbes kuu aega.
Tavaliselt läheb jaanuar 8-9 päeva kiirusel.
Üldse ei jõua harjudagi, et uus aasta on käes, kui esimene kuu on läbi!

A no veebruar on ka tore kuu - mu sõbrannal ja isal on sünnipäev ja siis tuleb järsku märts ja minu oma. Vanuse muutumine jätab mind tavaliselt üsnaväga külmaks, aga oma 28. sünnipäeva ma küll ootasin ja sama on ka 38. sünnipäevaga. Tegelikult ma olen juba mitu kuud aeg-ajalt end kogemata-kombel 38-aastaseks nimetanud. Ei oska öelda, miks see vanus mulle meeldib, aga näe - meeldib! :)
Ma tean ka, mida ma järgmisena ootan: halle juukseid. Mulle sobiks! :)


Vaatasin oma jaanuari pildikausta, kas on midagi põnevat veel postitamata jäänud, aga mul on toredatest asjadest mõned nigelad pildid - need tuleb uuesti teha, parema valgusega.

Aga loomulikult on mul siin veel märkmikupilte ja siis - lugesin paar päeva tagasi Astrid Lindgreni "Mio, mu Mio" läbi. Ehh, see oli ikka päris väikestele mõeldud, lausa visandlik tundus. Aga kogu aeg kripeldas, et pole seda lugenud ja nüüd sai siis selle musta pleki oma südametunnistuselt maha :D



Minu igahommikune kaaslane: tassikutsa!






Puuvillapaber.



Kommi ka!











Hakkabki üks jälle täis saama.
See tähendab, et saab uue võtta!
Tore! :)



Kommentaare ei ole: