laupäev, 27. veebruar 2016

---

- Pinterest -
Täna on imeliselt päikesepaisteline päev. Sellised päevad meeldib mulle tegemata voodipesas veeta - seda enam, et terve viimase nädala on mind taas kiusanud 'unitõbi'. Õnneks on nüüd vähemalt selge, et vitamiinipuudusest see tingitud pole, kuna olen varsti juba kolm kuud söönud kõikvõimalikke vitamiine ja mineraale. Kusjuures ma ei plaani ka lõpetada - kaalun hoopis dooside kahekordistamist :)

Kohustusi mul täna pole - Mehel on eilset makaronivormi ja VT'l on huvitavaid raamatuid, mida lugeda - seega ei takista miski mul terve päeva voodis peesitada ning vaheldumisi lugeda ja tukkuda. Tingimusel, et päike paistab, toas on valge, soe ja värske õhk, on see absoluutselt kõik, mida mul täiuslikuks päevaks vaja on. Kuid lisaks sellele võin endale piiramatus koguses teha kohvi ja juustusaiu. Paremat paradiisi ei oska endale ette kujutada.

4 kommentaari:

Kai Klaarika ütles ...

Sul on täiesti õigus!
Kui mu laps kord suureks saab ja mul puhkus on, teen seda ka!!
:) :)

karikate emand ütles ...

Kiidan heaks!
Ma ei jõua ära oodata, millal Sa seda endale lubada saad! :D

Ingrid ütles ...

Kohv koos juustusaiaga on lihtsalt ideaalne kombinatsioon:)

karikate emand ütles ...

:)