kolmapäev, 3. veebruar 2016

Kooliasjad

VT on selline laps, kellele õppimine ja koolis käimine kohe sobib. Mulle jälle sobib hästi see, et ta nüüd üksi õpib. Kui ta nüüd veel tuleb minu käest midagi küsima, siis pole mul endal ka halli aimugi, mida vastata või teha tuleks ja ma pean tükk aega ise ka guugeldama, sest guugel pakub esmalt aiateibaid ja tuleb kuidagi püüda teda üle kavaldada, et mingisugunegi info internetist välja pigistada. Kui ta minult viimastel kordadel matemaatikas nõu küsis, siis ma pidin nii kaua kõigepealt teooriaga tutvuma, et ta on otsustanud mind mitte tülitada :D

Kuna VT suhtub teiste aitamisse üsna leplikult, on koolis tema ümber sageli klassikaaslasi, kes pole millestki aru saanud ja lasevad VT'l ülesannet või lahendust lahti seletada. Nii on juhtunud, et juba viis klassi 11-st (ilma VT'ta) tüdrukust on teda kogemata kombel kõnetanud tiitliga "õpetaja". VT arust on see väga lahe :) - minu meelest ka! :)


VT koolis on vahva komme võtta hinnetelehtedele õpetajatelt kommentaare.
Minul on neid alati tore lugeda, kuid seekord rõõmustasid need ka VT'd.
Mulle meeldis, et nii paljude õpetajate meelest on VT 'rõõmsameelne' :)
VT-le meeldis, et paljud õpetajad nägid tema püüdlikkust ja töökust.
Kuna õpetajate poolt pandud hinded juba iseenesest näitavad, kuidas laps aines edasi jõuab, siis tavaliselt jääb ära see emotsionaalsem teade, et õpetaja on last märganud. Kord või paar aastas on siiski nii tore, et laps ja emme saavad lugeda, mida õpetajad lapses näevad :)
Näiteks:

Oled tubli, rõõmsameelne, kohusetundlik, töötad tunnis aktiivselt kaasa.
oled väga püüdlik ja töökas tüdruk
Oled väga tubli,alati sõbralik,töötad tunnis aktiivselt kaasa.
Oled alati rõõmus, sõbralik ja pealehakkajalik!
Oled väga tubli ja ülimalt korrektne.
Oled väga püüdlik ja töötad aktiivselt tunnis kaasa.
Kiitus väga heade tulemuste eest! Ootan tunnis sinu julgeid ideid.
Tubli lastekoori laulja, oled hoolas ja kohusetundlik.
Väga tubli tundides ja ka kodutöödes, jätka samamoodi.
Sa oled eriliselt helge, rõõmus ja väga tubli. Aitäh ja ole ikka Sina ise.

Nii armas! :)
Igas koolis võiks selline personaalsema tagasiside jagamise komme olla. Ühest korrast aastas piisab! Hea on teada, et kuigi mina õpetajaid ei tunne - nemad on ikkagi märganud mu last isiksusena.

1 kommentaar:

soodoma ja gomorra ütles ...

see on hästi vahva: ootan tunnis sinu julgeid ideid!