kolmapäev, 25. august 2010

Lasin oma elu ära hinnata...

This Is My Life, Rated
Life:
6.2
Mind:
6.2
Body:
8
Spirit:
6.4
Friends/Family:
6.3
Love:
9.1
Finance:
5.7
Take the Rate My Life Quiz

Ma ei usu seda testi, tegelt :)

2 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Aga vaata kui palju armastust.Kui elus on armastus ,siis tuleb kõik muu ka.

karikate emand ütles ...

Mh, ma panin pealkirjaks "rahulolu test", kuid just nimelt seda see test ei mõõdagi. See on minigisuguse ühe inimese arusaam sellest, mis su elus peab olema, et skoor tuleks kõrge. Kui ise hindaks oma elu 9 või 1 peale, siis see test võib sulle ikka anda 6 või 5.

Subjektiivsuse tõttu on tohutud augulahmakad küsimustes.

Näiteks haridus - kui ma ikka kodust väljas õppimas ei käi, saab minu "mind" selle küsimusega 0 punkti. Kusagil pole küsitud, kas sa äkki kodus õpid midagi.

"Kõrgem Jõud" - kui see su elus on, siis oledki spirituaalne. Kuigi me kõik oleme kuulnud lugusid tõsiusklikest psühhoterroristidest, kes oma peret hirmu all hoiavad. Kusagil pole küsitud, kas sa oled suuremeelne oma pereliikmete eksimuste suhtes, kas sa toetad neid, kui nad omaenda lollusega ämbrisse astuvad, ehk - oled sa toetav ja hea. Siin võib ka kõrk ja ennast imetlev inimene spirituaalsusele kõrge skoori saada.

Keha - kui paned, et oled normkaalus, sööd iga päev puuviljakest ja liigutad end, siis saadki 'kena keha' skoori. Ei küsita, kas sa oled ennasthävitavaid kiirdieete teinud, või kas sinu 4-tunnine jõutrenn su pere arvates normaalne on. Või kasvõi on sul olnud söömishäireid. Tervisliku toidu kohta küsimus oli, aga rämpstoidu kohta polnud. Inimene võib ju mõlemat iga päev vohmida.

Jne jne, tobe test :)

Ma vist pean selle postituse nime ära vahetama, see häirib mind väga. Ilmselt olid mu mõtted seda kirjutades rahulolu juures kinni just sellepärast, et testiküsimustes polnud selle kohta üldse midagi.

Ja me elame ju ikka enda hinnangutele tuginedes - keda huvitab, mida üks testi koostaja meie elust arvab?