pühapäev, 1. august 2010

Ei saa

Pilte ei saagi panna praegu, sest pärast viiekordset kõikide asjade läbituulamist ja mõnetunnist mõtisklust olen sunnitud hakkama arvama, et unustasin vastava juhtme maha.

Ja mina olen ju see tüüp, kes juba kolm kuud varem hakkab üksikasjalikku nimekirja koostama sellest, mida kaasa on vaja võtta. Ma ei unusta tavaliselt midagi maha, ega võta kaasa ka midagi ebavajalikku või mõttetut.

Vaadates isa raamatuvirnu tuleb kohutav tahtmine need kõik juba põhimõtte pärast läbi lugeda. Kõik need reisijutud sarjast "Maailm ja mõnda" ning nõukogudeaegne ilukirjandus - nii tõlgitud kui meie oma. Kui ma iga päev 8 tundi loeks, siis läheks vist ka 30 aastat :D Ja isa on kõik läbi lugenud - ta ei panegi raamatut pärast ostmist riiulisse enne, kui see läbi on.

Aga mina loen õhukesi vihikuid, et arvult palju saaks :P

Üks on 'juba' läbi - Mahatma Gandhi "Maailm on väsinud vihkamast".

Kuid ma ei taha isa kabinetti nii kaua kinni hoida, et siin raamatupostitusi teha.

Kommentaare ei ole: