esmaspäev, 12. september 2016

Metsikud inimesed

Mul on täna küllaltki nõme päev...
Hommikul käisime koos Mehega tema perearsti juures ja pärastlõunal on mul endal sellessamas majas ja samas koridoris arstiaeg.
See kõik on üsna väsitav ja ebamugav.

Aga minu Õde ja Vend käisid Venna 'minionidega' metsas ja saatsid sealt nii armsaid pilte,
et ma kohe pean jagama.


Üks Issandast hüljatud põder on oma mokad metsa kaotanud... :D

Vähemalt Venna sõnul on selle seene nimi 'põdramokk'.
Päris huvitav isend teine... :)




Vend ja Õde...
ikka totaalsed nuuuumpsikud!


Ma peaksin vist kuni oma arstiajani lihtsalt seda pilti vahtima :)
- teeb tuju heaks! :)


Minionid metsa taustal...


Vend tütardega





Armsad pumpsud, eks!?! :)

Ei no tõesti! Minu tuju on nüüd küll parem! :D

Kommentaare ei ole: