teisipäev, 6. jaanuar 2015

Rahu ainult rahu

Leidsin siit Enneti raamatust katkendi Uku Masingu kirjast Alidele (siin on neid kirju tsiteeritud hästi paljude peatükkide eel, allpooltoodu on leheküljelt 279):

"Rahu, usun, seda võib kahesugust olla: elajas on ju ka rahul, kui tal kõik käes on - ja siis too teine, mis yle mõistuse. Aga seda saab nii harva ja siis on inimese asemel midagi muud, siis on sellane rõõm, millele ma nime ei tea, kõik on nii kerge nagu pilv suvel. Ja kui too teine alati oleks, unustaks kyll ära, et oled inimene. Aga, aga --- "

Jajaa.
Ma ikka räägin, et ma tahan/otsin/igatsen rahu, sest rahu võrdub rõõmuga, minu jaoks.
Kui ma olen täiesti rahulik, siis ma olengi rõõmus.

Aga huvitav, et mulle tundub nii, et rahu kaudu saab rõõmu juurde palju kergemini, kui rõõmu kaudu rahu juurde. Järelikult... midagi on neis siiski erinevat... vist...
Aga jah, rahu = rõõm. Kui juba rahu on, siis rõõm tuleb kohe päris kindlasti!
Eks sellepärast ka armastan vaikust nii väga - seegi on tee rõõmu juurde.


- izismile.com -

Kommentaare ei ole: