reede, 30. jaanuar 2015

***

Olen kuidagimoodi haigeks jäänud.
VT oli tegelikult esmaspäevast kolmapäevani täitsa tõbine, aga käis ikka koolis. Andsin talle Actifedi nohusiirupit ja kolmpäeva õhtul jäi ta selle uimaseks tegeva toime tõttu juba pool kaheksa õhtul magama. Kell sai üheksa, mina astusin lauluga oma toast välja vaatama, et kuhu ta jääb - meie õhtune kallitund! - ja siis märkasin, et ukse alt valgust ei paista. Laps magab! Seisin seal natukene aega imestunult paigal ja läksin siis hambaid pesema.

Täna olen ise juba kaks korda magama jäänud ja kurk valutab koledasti... tobedasti uimane olen ka, aga ikka pidin end veelgi ohmakamaks rõõmustama, kui VT oma hinnetelehte näitama tuli - nimelt kirjutavad nende kooli õpetajad lapse kohta kommentaare.

Nii tore on neid lugeda ja ma kirjutan siia ka:

ajalugu/ühiskonnaõpetus: Sinu peale võib alati loota! Ajaloohuviline ja laia silmaringiga!
eesti keel/kirjandus: Oled omanäoline ja loominguline. Kirjutad väga häid loovtöid.
inglise keel: Suurepäraste teadmistega tütarlaps. Alati sõbralik, viisakas, hoolas kõiges.
kehaline kasvatus: Tore, edasipüüdlik, hoolas ja alati positiivse suhtumisega!
kunst: alati väga tubli
käsitöö ja kodundus: Oled väga püüdlik ja hoolas, kõikides oma tegevustes ääretult põhjalik.
loodusõpetus: Tubli, püüdlik, hoolas tütarlaps.
matemaatika: Oled väga tubli ja püüdlik, Sul on väga tugevalt arenenud enesekontroll.
muusika: Väga hoolas, tubli laulja.
prantsuse keel: tubli töö ja vastavad tulemused. Tubli, tundides ole julgem ka suulistes vastustes.


Huvitav, et sel aastal on VT tõesti eriti keskendunud ja hoolas ja töökas olnud - enam pole ühtegi korda kostnud virinat, kui õhtune õppetöö kestab kaks tundi või kauemgi - ja õpetajad on seda ka kohe märganud, tuues püüdlikkuse sageli välja.
VT teeb tööd tõesti nii hoolikalt ja pingsalt, et see rabab mind.
Mina olin õppetöös unistaja ja viilija.
Mees teeb tööd ka hästi pingsalt ja kasutab aega efektiivselt, aga ta vajab pause! Vähemalt kodus töötades on nii ja eks ta ongi ülekaaluka osa oma elust töötanud kodust.
Aga kui VT pidi tänaseks õppima, mis on NATO ja ÜRO jne, siis ta igaks juhuks õppis pähe ka kõik Euroopa Liidu liikmesriigid, kuigi seda polnud palutud teha. Ta igaks juhuks teeb pigem veidi rohkem. Uskumatu laps! Ja ta juba kolmandast klassist peale räägib, et talle on tema haridus oluline ja ta on õnnelik, et ta saab õppida, kuna maailmas on nii palju lapsi, kel sellist 'privileegi' pole.

Hmmmjah!


Pommiauk keset tahvlit


Eksam Afganistani ülikoolis


Aga ma usun, et mu tee on nüüd niipalju jahtunud, et saan mee sisse segada!
Suu teeb lurr ja nina lörr...
:p

Kommentaare ei ole: