neljapäev, 15. jaanuar 2015

Kellel on mokad rasvased?

Mul on üks silm alati piilumas lihtsaid võtteid, millega oma olemist turgutada.
Oil pullingust ma juba kirjutasin - seda teen perioodidena, hetkel ei tee, sest pole vaja.
Nüüd on hakanud meeldima üks teine õliga mässamise viis - massaaž sooja õliga enne duši alla minekut.

Mina teen nii, et panen väikesesse plastpudelisse kallatud õli tund aega enne duši alla minekut soojendusega vannitoapõrandale. Kui hakkan duši alla minema, laotan maha suure spetsiaalse saunalina, istun sellele ja masseerin end korralikult, pöörates erilist tähelepanu näole, labakätele ja jalalabadele, sest me ju kõik teame, et käed ja jalad on täis energeetilisi punktikesi, mille masseerimine turgutab kogu keha :)

Öeldakse, et see võtab ainult mõne minuti, aga minul on seda massaaži teha/saada olnud nii mõnus, et ma lasen ligi 10 minutit või rohkemgi. Proovige ükskord näiteks telekat vaadates mudida oma käed-sõrmed pisikesi 'sammukesi' võttes läbi (no ikka kõik kohad: sõrmede puhul nii küljed kui alumine-ülemine osa) - kui te pole seda varem proovinud, siis võite üllatuda, kui mõnus see on! Sama jalalabade ja varvastega.  VT'le tohutult meeldib, kui ma teda masseerin, kuigi jah, tema lemmik on vist seljamassaaž. See on lihtsalt õudne kui raske on 6. klassi lapse koolikott, isegi mul hakkaks selg ja õlad valutama, aga tema on minust 13 kilo kergem! Masseerin teda mõnikord juba hommikul enne kooli minekut - näiteks täna :)

Mida siis sooja-õli-massaaž lubab:
- säravat jumet;
- naha sügavat puhastamist mustusest ja keskkonnasaastest;
- see niisutab nahka, tõmbab trimmi ja teeb pehmeks;
- vabastab keha pingest ja teeb selle paindlikumaks;
- rahustab meelt/mõistust ja närvisüsteemi;

Parim õli selleks olevat seesamiseemneõli.

Ühesõnaga: vinged tulemused nii füüsilisel kui emotsionaalsel-/psüühilisel tasandil.
(Ainult vanni/dušialust tuleb nats hoolikamalt küürida, et teised pereliikmed seal pikali ei lendaks.)

Üks nendest ajurveeda-praktikatest, millesse mina tõesti usun! :)
Teine on võimalikult suure hunniku kuuma sidrunivee joomine kohe pärast ärkamist - kahjuks ma mõnikord lihtsalt ihaldan kohvi nii väga, et see jääb tegemata. Näiteks täna.



Tõuke sellest kirjutamiseks andis see artikkel netilehel Ayurveda Everyday (punkt 4).


Õliseid inimesi minu pildigaleriis hetkel pole, aga illustratsiooniks üks armas 'dušialune' papagoi: 

- izismile.com -

Kommentaare ei ole: