laupäev, 16. oktoober 2010

Pepu-poeemid

Mul kummitavad kaks lollakat anekdooti.
Koorin mina köögis kartuleid ja kukun kõkutama, nii et Mees tuleb vaatama, mis hoog mul peal on... Aga ise ta mulle need lood rääkis, nii et...
Ma nüüd räägin edasi :), äkki saan need niimoodi peast välja :)

*
Orav ja siil tülitsevad.
"Siil, siil - pepus viil!" karjub tige orav puu otsast.
"Orav, orav - pepus ankur!" hüüab siil vastu.
"Mäh, see ei lähe ju riimigi," pahandab orav.
"Riimi ei lähe," vastab siil mesimagusalt, "aga ega välja ka ei tule!"

*
Istuvad kaks narkomaani pargipingil.
Lendab üle lind ja sirtsutab ühele pähe.
"Õrh! Kuule, ega sul salvrätti pole?" küsib 'ohver' sõbralt.
"Mis sa sellega teed?" imestab sõber. "Tagumik lendas ju juba minema!"

Hihii :) - tagumik lendas minema..... :)

Kommentaare ei ole: