teisipäev, 9. november 2010

Miks ma ei vaata

Püüdsin eile telekast vaadata põnevusfilmi "Hüppaja".

Veendusin taas kord, et ma ei saa otse telekast filme vaadata - põnevus kuhjub liiga ebameeldivalt.
Siis panen vahepeal mõnele muule kanalile või käin toast ära. DVD saab panna pausile või kaader-kaadri haaval aegluubis jooksma...
Mõnikord on lõpp nii põnev, et ma muudkui klõpsin mujale ja jõuan alles lõputiitriteks tagasi - täiesti mõttetu! :-)
Seekord nägin lõpu ära - oli päris ilus, lumine ja rahulik. Poiss ja tüdruk jäid ikka kokku ja ellu ja puha... Ilus tüdruk!, ja poiss oli nunnu oma tumehalli mantlikesega.
Aga kuidas Hüppaja sõber filmist kadus - ju sai surma - seda ma küll ei näinud.

Nii et - ma ei saagi nende filmide kohta, mida ma telekast vaatan, öelda, et olen neid näinud :P
Parem ma siis ei vaatagi.

*
Aga eile nägin veel midagi 'meelierutavat': fotot ameeriklannast, kellel ei paistnud miniseeliku serva alt välja mitte pepu - seda on palju nähtud - vaid rippuv kõht. Kujutate ette: kõht ripub seeliku ääre alt välja??? Uhh, ma ei saa seda pilti peast.

*
Lõpetuseks (üks seosetu) tsitaat JONI MITCELLilt:
"Chase away the demons and they will take the angels with them."

Kommentaare ei ole: