reede, 12. november 2010

Kass kui näriline

Õnneks on mul jalas kaks paari sokke.











9 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Minu kassil samad kombed,kuigi must.Olen 10 x teda siit arvuti klavjatuurilt põrandale tõstnud ,aga kohe on tagasi ja närib sunnik.Isegi laveerin siin käppade vahel ,aga ikka saan hammustada.Täiesti näriline.Peab vist ka labakud kätte panema.

karikate emand ütles ...

Jaa, sõrmed siblivad klahvidel - nii jahtima-meelitav :)

helle ütles ...

Minu kass Pätu jälgib vahel pilukilsilmil, kuidas ma töid parandan ja siis kargab kätte kinni. Oi, ma saan siis vihaseks!

karikate emand ütles ...

Hahahaa :D, ma kujutan ette! :)

kukupai ütles ...

väga lahe kiisu Sul :)
Meie oma päris nii hull näriline pole, aga kui natuke kauemaks sülle jääb, hakkab küüntega sõtkuma...

luize ütles ...

Oi, ma arvasin, et ainult meie kass on selline! Hea teada, et me pole teda veel täiesti ära rikkunud. Minu jalgu ta ei näri, aga mehe ja lapse omi küll.

karikate emand ütles ...

Väiksed tõprad :P
(Tõprad pidid miskis murdes hoopis lehmad olema, tegelt... :D).

Meie Tiiger just Meest eriti ei ründa, mind jahib mõdukalt (peamiselt ründab ta mu tolmulappi), kuid lapsele võib paitamise ja kallistamise peale lausa pähe karata: hammaste ja küüntega juustesse kinni...

Ta on meil tillukesest peale hästi 'füüsiline' olnud, aga hääl on tal peenike ja hale - lihtsalt uskumatu! :D

Kukupai, mina olen alati arvanud, et see käppadega sõtkumine tuleb mõnutundest, aga ega ma kindlalt tea...

Skarabeus ütles ...

Milline võrratu kass,kuna mul on selline olnud.Silmad peas kui salakavaluse tipp!Paraku loobusime temast just selliste "füüsiliste" omaduste pärast.Pahandused käisid lausa laeni välja,paitada ei saanud,ajas maha kõik mis sai ,kolistas kappides ja lilledes,ründas,möllas kui vaimust vaevatud.Ja mängis mõnuga ka peitust.Küll peitis ise,küll otsis peitjat.
Nüüd on meil varjupaiga steriliseeritud kiisu,haleda häälega piiksuja,aravõitu ja üdini rahulik.Laps jälle nördinud,eelmine "mõrtsukas" olla ikka poole põnevam olnud,mis sest et pani lausa nutma.
Õnneks oleme uue karvikuga juba harjunud,aasta on möödas ja kass on täitsa oma.

karikate emand ütles ...

Meie pidime oma Tigru ka ära maale viima - väga pahaks läks, kui ma tööl käisin ja kodust ära olin.
Kui kassi ära viisime, sain teada, et mul oli ikka kassikarvaallergia. Arvasin-lootsin, et tolmust...
Nii et hea, et maja nüüd kassivaba on, aga nad on niiiiiii ägedad elukad ikkagi... Hea, et piltegi on.