pühapäev, 21. november 2010

Ajaviide

Olen kaks päeva lugenud üht modelliblogi: Fashiontoast.

Seda pidav tüdruk on pooleldi jaapanlanna, pooleldi valge - ja imenunnu näoga.
Mulle väga meeldib, et ta kannab tihti ülepõlve-sukki - mina kannan neid kodus, väga nunnud rõivaesemed!
Ja mind hämmastab, et ta laseb pidevalt lühikeste pükstega ringi... aga talle sobib!
Ja inspireeriv, et ta ostis endale isegi mantli lasteosakonnast, kuigi varukad jäid talle kolmveerandiks. Ma ostan ka mõnikord lasteosakonnast, kuid ma olen alati vaadanud, et pikkus ikka OK oleks. Kuid kolmveerandvarukad on ju ka armsad, tõepoolest. Ning teinekord ostab ta midagi hiiglasuurt ja kõnnib ringi, uppudes kampsunisse, kuhu mahuks vähemalt 5 teda.

Ka meeldib selle blogi juures, et ta käib aeg-ajalt Jaapanis ja muudkui pildistab ja räägib sealsest elust. Kui viisakad ja korralikud inimesed on: kui nad vanaema juures telekapulti küsisid, ulatati see neile kandikul. Mis imeasju seal välja on mõeldud: taskusoojendajad - mingi jubin, mille saad taskusse panna või kaela riputada ja sooja genereerima vajutada; tahan ka, kolm tükki, otsekohe! Ja olgu ilusad :D

Naisi, kes tegelevad põhiliselt enda välimusega, peetakse tühisteks. Võibolla nad ongi, mina ei tunne ühtegi. Ma mõtlen nii, et iluga tõmbab inimene endale tähelepanu ja kui ta juhtumisi on sealjuures upsakas ja loll, siis saab see ilmsiks tähelepanu tõttu, mida ilu tema peale tõmbas. Vaevalt, et tegelikult nii on, et ilusate hulgas on lolle rohkem - see on koledate naiste unistus ainult... et vähemalt on nad targad :D... Nagu paksud lohutavad ennast sellega, et paksukestel olevat hea süda - on ta jee! Igatahes mul on küll hea vaadata, kui keegi 'iluga' tegeleb. Ja mulle meeldivad just sellised nunnud outfitid nagu Rumi Neelyl, mitte ülikeerulised puntsakad, rebitised ja ehitised, mida moekunstina lavadel näidatakse. Lahe, kui keegi mingit argist nüanssi oma elust fännab, on see siis käsitöö või kokakunst või riietumine.

Aga jah, ma ise olen selles osas küll lohe... 1/3 riietest on kataloogidest tellitud, kuigi tean, et sealne suurus 32/34 on mulle tavaliselt kaugelt liiga suur, rääkimata nirust kvaliteedist, 1/3 on ostetud Kaubamaja poodidest, mujale ei viitsi minna, sealt midagi ikka leiab, ja 1/3 juba mingid 15 aastat vanad riided :) Selleks, et kenasid ja lahedaid riideid kanda, peab viitsima poodides kolada, aga mul läheb poodi nähes tuju kohe pahaks, ma parem kannan oma vanu tuttavaid...

Kuid mulle tundub, et ma veedan seda blogi lugedes-vaadates terve tänase päeva :)

Kommentaare ei ole: