neljapäev, 3. mai 2018

Elumärki

Kus mul möödunud reedel algas alles käbe elu: iga päev mingid asjaajamised, külalised või külaskäigud, suurem osa neist suht ootamatud. Ja veel hommegi tuleb asju ajada ja vähemalt üks asi tuleb sealt jälle juurde, mida kunagi hiljem edasi ajada.

Enda meelest pean siin justkui pensionipõlve -- elu aga üldse ei taha sedamoodi välja näha! :D

Sekeldamiste ja suhtlemise ajal ning veel jupp aega pärast seda mina mõtelda üldse ei jaksa, aga sellest tahan ikka kirjutada, kuidas meil kolmel see 40-eurot-nädalas-eksperiment läks.

Justkui läks hästi! :)
Kõik jõudsime kuu lõpuks üsna lõppsumma lähedale - mulle jäi kätte 96 senti ja teised läksid mõne euroga üle.

Ainuke asi on see, et meil Väikuga ei tulnud mitte midagi suurt ja asjalikku osta, nii et Väiku puhul jääb veel vaadata, kuidas ta suurema väljamineku puhul majandamisega hakkama saab. Ma pean silmas, et ma ei taha mingit nurinat kuulda! :) 
Selge on see, et kodune inimene saab ka 20 euroga nädalas söönuks, kui ei osta mahlasid ja jogurteid ning rihid ainult toitvale toidule. 'Eesti tõugu' juurikad on nii odavad ja kõige kasulikumad asjad üldse (peale muna, mis on ka odav), aga nendega ei viitsi tegeleda kui töölt üleni valutava ja väsinuna koju jõuad ... Näib, et on riike, kus just sellised juurikad on kallid... enam-vähem pead valima, kas ostad ühe hamburgeri või ühe väikese peedi. Nii et meil siin Eestis ikka veab! :)




E. E. Cummings :)



Kommentaare ei ole: