esmaspäev, 14. mai 2018

Cyberpunk girl

Tänase ülikauni ilma puhul tegime Väikuga mõnekilomeetrise jalutuskäigu meie kandi linnaäärest väljapoole, mööda maanteid, griinerisse.

Minu jaoks oli ilm täiuslik - meenutas mu lapsepõlvematku Viljandimaal Loodi kandis, kus üritasin sinna ürgorgu jõuda ja mõnikord jõudsin ka, aga mõnikord eksisin põllumulla sisse ära (Ramsil elasin tollal) -, Väiku jaoks oli liiga palav.

Juba linnapiiril sidusin oma halli, laiade hõlmade, pika lehviva vöö, kapuutskrae ja ülipikkade varrukatega puuvillase õhukese jaki puusale sõlme ja jätkasin õhukese valge pitspluusiga, tumesiniste liibuvate teksaste ja helebeežide madalate laiade saabastega, mille sees olid veel paksud sokid, et hõõrumist vältida. Näpu otsas kõlgutasin plastmassist Borjomi-pudelit, milles oli magusa valge veini ja kraanivee segu. Et värskendaks ja vajalikke kalorisi ikka ka annaks, kui nõrkus järsku ligi kargab! Parim matkasegu! :)

Kuna mu kampsunil oli nii-nii palju lipendavaid osi, tundsin ennast nagu mingi ohvrile külma rahuga lähemale lonkiv cyberpunk assassin
- ja see meeldis mulle :)








Inimesed, kes mind tunnevad, ütlevad, et kõige omasemad minu seljas on maani kleidid ja mantlid ..., aga mu lemmikstiili müüb Demobaza - kahjuks mitte mu lemmikhinnaga ... :p Ma tunneks kiusatust, kui hinnad oleks 10+ korda väiksemad ...



Ma arvan, et peale esimese pildi olid ülemised ka Demobazast, aga kuna leidsin need Pinterestist, siis ei saa surmkindel olla. Kaks viimast on seal praegu ka müügis.
No täitsa täiuslikud riided mu meelest :p
Dementori-mood :p




Olen viimased kaks päeva kuulanud puhast poppi - SIA viimast (?) albumit This Is Acting.

Üks laul: Vikatimees



Lefa-lefa! :)

4 kommentaari:

väga väga naine ütles ...

Ah, see esimese pildi naine on seljal =)

Kai Klaarika ütles ...

Kas need kostüümid sinu puhul poleks valged pigem?

Kai Klaarika ütles ...

Mulle meeldivad katkised riided.. 20-sena kandsin.. vahel. Nüüd nagu pole enam sobiv...

karikate emand ütles ...

Kai Klaarika,
no kui juba värvi valimiseks läheb, siis ma võtaks helehalli :)

Mul endal pole katkiste riiete perioodi kunagi olnud. Teismelisena olin ma just pika kleidiga tibin. Kui lapse sain, pidin ennast suure vaevaga harjutama ilma kontsata jalatseid kandma ... kogu aeg tundus, et kand põntsatab ootamatul hetkel vastu maad ... oleks pidanud kontsa juurde jäämagi, mind need ei seganud, aga tundus kohatu kontsadega liivakastides kolada.


Väga väga naine,
seljal? Tätuu?

No, kuni selline sul nuge klõbistades selja taga ei seisa, on kõik kenasti, ma arvan :D