kolmapäev, 5. aprill 2017

Riisipaber

Ma olen viimasel ajal hakanud sageli nägema selliste fantastiliste 'pirukate' pilte:



Tundub, et selliste lahedate rullide keeramiseks kasutatakse riisipaberit.
Wiki ütles, et riisipaber on üldnimetus Aasiast pärit, erinevast taimsest materjalist tehtud  lehekeste jaoks. Mõistagi armastavad seda eriti veganid ja ka kasutatud pilt on pärit vegani Insta-lehelt:

See riisipaber on küll asi, mis võiks hästi kiirest hästi laialt levida ja seetõttu sama odavaks muutuda, kui kõige odavam makaron :D Mõnus oleks oma toidud pirukana naha vahele keerata, eriti porgandisalatid, riis köögiviljadega ja sellised muidu igavavõitu asjad...

Kui ma olin laps, siis ma olin raamatuhull ja söögiajad olid mulle tohutuks piinaks, kui pidin koos teistega sööma, sest raamatut muidugi kööki tuua ei tohtinud. Kuigi Emmakesel võttis söögi laualepanek sageli nii kaua aega, et ahastus tuli peale.
(Emmake on meil ajaneelaja. Ei ole võimalik asju teha nii kaua, kui tema tegi. 6 tundi pesi nõusid, 4 tundi keetis suppi, kusjuures isegi piima-riisisupp (kolmele-neljale inimesele) võttis vähemalt 2 tundi aega. Mitte keegi pole jälile saanud, kuidas ja kuhu tal aeg kaob!) 
Kui aga olin üksi või Issakesega,  siis sain süües lugeda ja kui ma muidu olin närva isuga, siis niimoodi raamatu kõrvale süües sõin täitsa normaalsed portsud, ei pannud tähelegi. Vaat, selliste pirukajuntsude sisse saaks terve päeva toidu kenasti pakkida ja siis ülejäänud päeva nosimisele ja lugemisele kulutada... 

Muide, kas keegi teist veel on elanud nii, et igaõhtuse lahtiriietumise ajal on hetk, kus avastad, et käed väsivad, sest oled juba pikemat aega hoidnud oma pluusi kaela juures, aga pole saanud seda üle pea tõmmata, kuna see katkestaks lugemise? :D 
Muu lahtiriietumine käis nagu unes, aga selle koha peal jäid toppama...

Mul endal said need ajad VT sünniga täielikult mööda, ma ei suuda enam niimoodi keskenduda, pole ühtainsatki korda raamatusse ära kadunud enam, aja-auku kukkunud, kus ei tea, kui palju minuteid või tunde võib vahepeal mööda läinud olla.

Ma ootan huviga, kas see võime Väiku iseseisvudes taastub? :)
A no kui ei taastu, saab ilma ka.

Kommentaare ei ole: