reede, 20. mai 2016

Elu paberil

VT teab, et mulle igasugused 'paberiasjad' meeldivad, nii et alati, kui teda mõni kirjutusvahend, kleeps või paberasi enam ei rahulda või enam huvi ei paku, toob ta selle ära viskamise asemel igaks juhuks mulle. Poolikud pliiatsikomplektid võtan kenasti vastu, lootes nendega tõepoolest midagi kunagi ära värvida vms, ka katkise sirkli võtsin endale ja parandasin selle super attack liimiga, naiivsed-romantilised pildikesed kleebin hea meelega mõnda oma märkmikku, aga eks sinna hulka satub paberisi, millega mina ka ei oska midagi peale hakata - näiteks üllatusmunade sisupaberid :p, aga isegi neid olen oma plänneritesse või päevikutesse kleepinud :p

Aga nüüd vedeles mu niigi 'segasevõitu' laua peal juba kuu aega üks kleebitavate kalliskivide komplekt: kuus korda neli värvi. Nunnu asi oli, aga ei tulnud pähe, mida nendega teha.

Ja täna järsku - oo, mis mul siin on! ma teen endale ka 'kristallimandala'-elulille.

Tadaa!





Kõik 'kristallid' kulusid täpselt ära!
Tore ju! :)
:p


Vaatasin, mis pildid mul mai kaustas veel on - nagu ikka: porgandi-peedisalat ja paberid.

Viimaseid natuke näitan...


Ma mõnikord illustreerin ka oma juttu :D


Siinsed kaks pilti on kleebitud.



Ja veel näen, et pildistasin oma seesamiõli.



Hoian seda siin voodi kõrval ja kasutan päeva jooksul niisutajana
 ja pärast duši all käimist masseerin sellega jalataldu. 
Olen nüüd proovinud elada ka kätekreemita.
Kätele hõõrutud õli tundub ikka hoopis teistmoodi kui kreem ja et oma paberisi 
mitte õlipaberiteks muuta, kasutan pärast käte õlitamist kindaid. Ega see mugav ole,
aga kindlasti kasulikum kui poe ihupiimad ja kreemid, eksju...



Kommentaare ei ole: