kolmapäev, 13. mai 2015

Ja geenius olen ma ka!

Mõnikord mind hakkab ängistama, et mul on nii palju vanu päevikuid-märkmikke alles, ja ma kakun mingi osa neist välja lootuses, et nad on nii kaugeks ja tühiseks muutunud, et võin nad ära visata kui millegi, mis ei puutu enam minusse.

Aga ei saa, no ei saa, kui ma leian nende vahelt selliseid pärleid nagu see elujuhis, mis ma endale kiiruga kritseldanud olen (aga pildi peal pidin pool maha lõikama, sest paber oli mingi fuka-plökaga koos ja ma mõtlesin ja mõtlesin, aga ma ikka ei taha seda kakki siia üles panna).




Minu juhend vaba aja veetmiseks:

Maga!
Kui sa ei saa magada, siis pikuta.
Kui ei saa niisama pikutada, siis pikuta muusikat kuulates.
Kui ei saa - mediteeri.
Kui ei saa - tee joogat.
Kui ei saa - kirjuta päevikut.
Kui tõesti ühtegi mõtet ei tule, siis hea küll, tee endale kohvi ja hakka lugema!

:D

Ma kirjutasin selle igatahes oma praegusesse märkmikku ümber, sest see on liiga hea, et selle sodise paberi peal olla :D

Igatahes toppisin kõik märkmikud, mis ma praegu välja võtsin, karpi tagasi.
Ilmselgelt need kirjutised pole veel aegunud!

Kommentaare ei ole: