reede, 7. november 2014

Tiibet vabaks! / Free Tibet!

Mul on selline tunne, et selle asja kohta tuleb infot uksest ja aknast, aga ma ei saa ju oma blogis ka ära märkimata jätta, et Tartus avas üleeile uksed esimene Tiibeti restoran Baltikumis.





(Pildid napsasin nende FB lehelt, fotode autor on Janek Arro).

Ma kohe üldse ei imesta, et Tiibeti restoranid väga populaarsed pole, sest selle kiuslikult viljatu maa peal ei kasva ju mitte miskit, mis suu vesiseks teeks. Põhiliselt süüakse seal soolast jakivõiga teed, mida loksutatakse röstitud odrajahule, et sellest pudrulobi segada või tahkemaid kakukesi mätsida.

Restoran "Himaalaja jutud" (Tiibeti-entusiasti Roy Strideri jutukogu järgi) pakub seepärast ka Nepaalist ja Indiast pärit roogasid.

Asub see kesklinnas, endises Kesklinna Kaubahalli hoones, Küüni 5 b, Barclay pargi kõrval,
vaadake FB lehekülge - SIIN.

Ma ise pole veel läinud, aga järgmine kord, kui kellegagi linnas kokku saan, katsun ta sinna ahvatleda :D. Kahjuks üks mu kahest sõbrannast vürtsikaid toite (ja hästi paljut muud! :D) ei armasta...

Mul on NIIIIII hea meel, et killuke Tiibetit mulle nii lähedal on!!! :)

***

Ja väike armas 7-minutiline Tiibeti olustikku tutvustav klipikene

Kommentaare ei ole: