pühapäev, 29. jaanuar 2017

Instagramilemmik: heitunud kassike Suzume

Oo, ma polegi möödunud nädalal midagi kirjutanud - eelmine postitus on eelmine Insta-lemmik...

Aga ülimalt rahulik nädal on olnud ka. Oleme lihtsalt palju Väikuga koos istunud ja jutustanud, aga isegi see pole olnud väsitav, sest telefonikõnesid ja asjaajamisi üldse polnud, nii et...
Aa, tegelikult miski telefonimüük vist hakkas toimuma, aga ma katkestasin selle kõne enne kui olin aru saanud, mida mulle seekord parseldada sooviti... mingist arstist räägiti midagi, et kas ma olen temast kuulnud. Aga ma polnud, ja ei tahtnud ka kuulda :p
Aga tänu sellele on VT'ga jälle saanud rääkida täpselt nii kaua, kui tema tahab. Muidu ma alati hakkan vihjeid tegema, et on juba räägitud ka ja ma tahaks nüüd seda või toda teha... Ega kui ta neist vihjetest välja ei tee, siis ma alistun, sest mulle tundub, et tema vajadus rääkida on veel suurem kui minu vajadus kõnelusest puhata. Ja kui ta iga poole tunni tagant ütleb: "Ma ei taha veel ära minna, sinu toas on nii hea ja rahulik!" siis ma muidugi sulan :D Mulle nii meeldib, et minu toas on rahulik :), see on mulle tähtis! Sellepärast ma nii väga oma tuba tahtsingi! :)


Aga tänane lemmik on Jaapanis elav kassike Suzume

Eriline on ta selle pärast, et esiteks on tal nii ilus lainerijoon silmade ümber :)


Teiseks näeb ta hirmus naljakas välja - nagu oleks nördinud või pettunud :D


Aga mõnikord ka ergas ja kraps, nagu üks noor kassike olema peabki :)


Mitte, et ma loomade riietamist heaks kiidaks, aga... aww! :)


Pererahvale endale on teda ka vaja rohkem kui elusuuruses! :D


Iiiluduuuuus! 💛



Noonii, ja siia tahtsin ma panna video, mida nähes mina Suzumesse armusin, 
aga paraku selgus, et ma ei oska Instast videosid maha laadida,
Nii et jääb thumbnail ja selle all videlink:


Siin on ta eriti ebakassilikult alandlik :D

VideoLINK

See oli siis Instagramikass Suzume.

Miau! :)

🐈


2 kommentaari:

Lendav ütles ...

Sa pääsesid ära ühe naistearsti kirjutatud raamatust, mis räägib naiste tervisest. Mulle ka helistati, ma olin alguses üsna segaduses, et mis nad tahavad must saada, et kas see on kunagi mu raviarst olnud või mis, et ise küll sellenimelist ei mäleta, kuigi olen aja jooksul õige mitme juurde juhtunud? Aga ei, läbi segase jutu taheti hoopis raamatut müüa.

karikate emand ütles ...

Ahhaa, tuleb meelde, nad jõudsid ikka raamatut mainida!..., niipea, kui ma seda sõna kuulsin, ütlesingi, et ei, aitäh, üldse ei ole huvitatud, head päeva! ja lõpetasin kõne. Ma jäin ka alguses hetkeks ebalema, kui küsiti, kas ma mingist arstist olen kuulnud... Kah mõtlesin, kas ma olen kunagi sellenimelise arsti juures käinud või võib see mu töövõime hindamise taotlusega kuidagi seotud olla või...

Eks neile õpetatakse tegema selliseid sissejuhatusi, mille peale potentsiaalne klient igaks juhuks kohe 'pikalt' ei saada...

On ikka närune viis oma lastele ninaesist teenida, aga mis sa teed...

Kui mul on 20 sekundit sellist teesklevat-meelitavat kõnet täielik piin ja veel mitu päeva hiljem tõusevad - praegu, kirjutades - ihukarvad turri, siis mida nemad veel peavad terve päeva tundma inimesi tülitades ja neile võltsilt mesimagusal häälel ajades juttu, mida mitte ükski inimene kuulata ei taha!?

Ma raamatute kohta, kui ma lahkemas tujus olen, ikka ütlen neile, et ma armastan raamatuid kaugelt liiga palju, et neid täiesti võõra inimese soovituse peale ostma hakata.
Ja veel, et mind võib rahulikult nimekirjast maha tõmmata, sest ma pole mitte iial mitte ühtainukestki asja telefonimüügist ostnud ega selle tõttu kunagi ühtegi paketti vahetanud ja ei hakka seda ka iialgi tegema.

Aga ükskord ostsin Dormeost (mitte telefonimüügist vaid ise otsisin internetist tellimisvõimaluse :D) madratsi ja pärast seda püüti mulle sealt mitmeid asju müüa ja kõige ägedam asi oli - - -

- - - 30-EURONE KLIENDIKAART.

Et... mitte ühtki asja selle eest ei saa, lihtsalt kliendikaardi saad.
30 euro eest.

Nagu... mida?
XD