pühapäev, 22. veebruar 2015

Ei tunne iseenda tujusid...

Mõned korrad aastas tuleb mulle pähe suurepärane mõte jätta vannitoa põrandaküte paar tundi enne duši alla minekut maksimumile keeramata - eeldusel, et kui vannituba on jahe, siis käin ma viuh-viuh-viuh duši all ära ja vupsan ruttu välja, hoides kokku nii elektrit kui ka vett.

Kui seisan külmal vannitoapõrandal ja pean astuma külma vanni, siis meenub mulle kohe, et kui vannituba on jahe, siis ma jäängi sinna kuuma duši alla kükitama ja ennast veenma, et korraks võiks duši kinni keerata ja nuustiku ja seebi järele haarata :D
Kuuma vett sel moel päris kindlasti kokku ei hoia ja aega võtab selline duši all käik ka kõvasti rohkem. Rääkimata sellest, et nii mõnus pole...

Üks viis vee kokku hoidmiseks on muidugi kellegagi koos duši alla minna, kuid ma kardan, et huvilisi ei leidu, kui ma dušiotsikut kogu aeg enda vastas hoian :D

Kommentaare ei ole: