neljapäev, 30. juuni 2011

Whaaat?

Jätsin praegu ühte blogisse kommentaari.
Kirjutasin ilusti alla - 'karikate emand', sest minu blog näitab mulle alati nagu oleks ma välja logitud, - ja hakkasin valima anonüümsena kommenteerimise võimalust, kui märkasin, et olen iseendana sisse logitud.
Mäh?
Oma blogis olen ma kuidagi ukse taha jäänud, aga teiste blogides ilmun sisselogituna?
Kui ma oma blogilehel olen, on üleval paremal valikud 'create blog' ja 'sing in'. Kui vajutan 'sing in', jõuan ilusasti postitamisvõimaluse juurde, kui aga olen postituse üles pannud ja lähen seda vaatama, olen jälle välja logitud.
What the duck is that?
Oh, never mind, ma niisama, pidin oma nördimust jagama... :p

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul oli viimasel ajal sama ärritav probleem (lisaks kadus mingil hetkel ka postituste otse korrigeerimise võimalus), mis aga Mozilla Firefoxi kasutamisel imeväel kadus.

karikate emand ütles ...

Tulin blogisse, et kirjutada kommentaarile vastuseks, et juba teist korda soovitatakse proovida mõnda teist brauserit ja ilmselt oleks arukas selle nõuande järgi talitada... ja ma näen... et ma olen sisse logitud...! Whaaaaaaaaaaaat? :D

Mul oli ka muidu kadunud see otse korrigeerimise juurde viiv pliiatsi märgike - nüüd on tagasi!

Tarvitseb vaid viriseda...! :D.... seda ma nüüd hakkangi tegema! :D