laupäev, 11. juuni 2011

Päevake

Täna oli küll hirmus lõbus päev - Mees on töö asjus kodust ära ja meie hullasime Väikese Tüdrukuga terve päeva nagu hullud ennemuiste. Lõikasin katki ühed Väikese Tüdruku sukapüksid ja me lustisime tükk aega neid juppe endale pähe, kätte ja jalga toppides ning veidraid sõjatantse esitades. Muidugi ei jätnud me ka kassikesele igasuguseid riidevorste pähe ja selga tõmbamata. Nii lõbus oli, et pilte ei raatsinud teha :D

Veel mängisime lõputult kaardimänge ja monopoli, vahepeal käisime õues - poes jäätist, limonaadi ja maisikrõpse ostmas. Loomapoes vaatasime tiigrikesele turnimispuid, valisime ühe ka välja, kuid jäime müüjale vahele kasside pesasid ja pehmeid majakesi pähe proovides ja üksteist taga ajades - loodetavasti lastakse meid ikka sisse, kui me ükskord jälle uksele ilmume, seekord tõsise sooviga kassikesele mingit toredat 'konstruktsiooni' osta :D
Kassike on turnimispuu täitsa ära teeninud, sest kolme aasta jooksul pole ta valesse kohta pissinud ja mööblit kraapinud.

See suvi on minu jaoks eriline, kuna olen mürgeldama õppinud. Olin kindel, et ei õpi seda elu seeski ära, sest ma ei osanud lapsenagi eriti mängida. Olin 1,5 kuni 2,5 aastasena kopsutuberkuloosiga haiglas ja ilmselt polnud seal mänguasju, kuna koju tulles ei osanud ma mänguasjadega midagi peale hakata - nii räägivad mu vanemad. Olin neid lihtsalt vahtinud. Niisama vahtimine on asi, mida ma siiamaani kõige paremini oskan... :P

Pildid on Väikese Tüdruku tehtud hoiupõrsast - kas pole kenake teine? :)
Pärlid on põrsa söök - ka need tegi Väike Tüdruk ise märgadest värvilise paberi ribadest :)



1 kommentaar:

Skarabeus ütles ...

Appi,k u i nutikas põrsategu!