esmaspäev, 27. juuni 2011

Suvi...

Midagi on suves sellist, et paneb lorutama... kuigi räägitakse, et meie kliimas peaks talv olema see aja maha võtmise aeg.

Minu päevad mööduvad Väikese Tüdrukuga mürgeldades, hilisõhtud ja varased öötunnid Mehega lobisedes, hommikud magades ja õhtud tukkudes :D

Paar päeva tagasi siiski vaatasin Sofia Coppola "Marie Antoinette'i". Küll ta oli kuningannat armsa ja sõbralikuna kujutanud! Ja noort kuningat Louis XVI mängis nunnu-totu Jason Schwartzman, kes mängis ka filmis "I 'heart' Huckabees", mida ka hiljuti nautisin (ja ma vaata nii harva uusi filme). Ja võrratu maadam Judy Davies ja kaunis Asia Argento, vana kuninga armuke... Ilus, liigutav film, kus Kristen Dunst oli mega-armas.
Mul oleks nii kahju olnud, kui filmis oleks näidatud ka tema pea maharaiumist, kuid õnneks jäeti elulugu lootusrikka koha peal pooleli...

Ahsoo, õues käime ka siiski...
Eile käisime kiikumas ja kui ära tulime, siis hüüdis meid ("Tüüdrukuuuud!") keegi vanem naine esimese korruse rõdult. Hiljem pöördus ta minu poole 'tiitliga' "ilus emme" (mis oli üpris piinlik), rääkides umbes nii: "Kus sa, ilus emme, töötad muidu?" Kui ma ütlesin, et ei töötagi, siis ta rääkis pikalt, et tema ka ei tööta ja sureb varsti nälga. Ühe kuu pärast, täpsemalt. Ma judisesin üle kere, kui ma tema 'vaimsest haardest' lõpuks pääsesin... iuuuu! :(

Suuvi, tu-tu-tu-tu-tuu, sillerdav suuvi, tu-tu-tu-tu-tuu...

:)

Meie urglik kassike...

Kommentaare ei ole: